• Personenwagens
  • Bedrijfswagens
  • Trucks
  • smart

Baantwente Reviews

Bekijk hier hoe onze klanten ons beoordelen. 

Ersin uit Rotterdam 13 dagen geleden 10
Bij Baan Twente wordt je nog echt als een Koning behandeld. Keurige afhandeling van mijn aankoop, onder deskundige leiding van Chris de Jong. Het service niveau is van ongekende klasse. Chris is vriendelijk en staat altijd onder alle omstandigheden paraat om je te helpen en met je mee te denken. Top Service. Bedankt Chris. Je krijgt van mij het predicaat Eerlijk en Betrouwbaar. En mijn advies aan iedereen: Ervaar het zelf!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Antoon P. uit Almelo 23 dagen geleden 9
Per email een waarschuwing dat een beurt nodig is inclusief een offerte. Afspraak wordt gemaakt rekening houdend met mijn wensen voor dag en tijd. Beurt wordt correct en snel uitgevoerd. Goed en duidelijk contact met onderhoud desk.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Henk uit Enschede 29 dagen geleden 9
uitstekende service in de werkplaats.
altijd bereid om te helpen en mee te denken.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Brigitt uit Denekamp een maand geleden 10
Ik wordt altijd snel en deskundig geholpen, ondanks dat ik er niet vaak kom 'kennen' ze mij toch.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Andr uit Hengelo een maand geleden 10
de auto was beschadigd door vandalisme. De schade is netjes hersteld door Baan schadeherstel. Daarnaast was er nog een kleine garantiereparatie nodig. Dat is direct door Baan intern afgestemd en kon in n keer door van de ene naar de andere werkplaats. mooi gecombineerd!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Patrick uit Nijmegen een maand geleden 10
Alarm ingebouwd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Marcel uit Overdinkel een maand geleden 9
Netjes ontvangen en weer snel op weg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
G. Scholten uit Enter een maand geleden 10
Was erg blij met de service die gelijk geboden is toen ik belde voor mijn probleem.
Wist niet dat Firma Wolves kwam voor het ophalen van mijn auto had firma Baan verwacht, misschien even vertellen bij een volgende keer?
Dank voor de snelle hulp en actie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Leo Kok uit Varsselder een maand geleden 9
Ontvangst en afhandeling was perfect
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
stoevenbeld bv uit overdinkel een maand geleden 10
Goed bedrijf, aardige behulpzame mensen, je wordt niet genaaid zoals wij in het verleden bij andere garages wel hebben mee gemaakt, mocht ik ooit een nieuwe vrachtwagen moeten hebben, dan kom ik zeker bij Baan.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Oldenzaal
Ron uit Wesseling een maand geleden 10
Wederom goede ervaringen met dit bedrijf.

Deskundig, klantvriendelijk en lekkere koffie. Tevens bieden zij een kantoortje als werkplek tijdens de werkzaamheden aan de auto. Dat scheelt heen en weer rijden en de inzet van een leenauto. Efficint!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
bennie uit albergen een maand geleden 9
goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Gert Willemsen uit Borne een maand geleden 6
De c 180 werd aangeprezen als rookvrije auto. Dit klopte helaas niet.
1 x terug. Auto kreeg funbelebozonbehandrlinh..gdlaas bzx3 dagen keerde de vrijheid terug.
2e x terug. Ozon + shampneerbehandrling hendeltje. Foto's nu 1 dag geleden en hopelijk keert rooklucht niet terug.
3e x terug. Internetradio functie op de command werkt niet. Niet op tele2crn niet op Vodafone. Bij een andere c 189 van hetzelfde bouwjaar werkt het wel mercedes Rijssen Freek elkink is dit aan het uitzoeken. Bericht volgt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
G. Scheffer uit Geesteren een maand geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Karel Oude Wolbers uit Hengelo een maand geleden 1
5jaar garantie beloofd en bij betaald.
garantie geweigerd, omdat accu buiten garantie zou vallen.
Destijds telefonisch gevraagd in Utrecht of accu,s (dit ivm hybride)ook gedekt zijn en daar volmondig met ja bevestigd.
Baan Hengelo
Albert uit Almelo een maand geleden 10
Probleem gemeld en de volgende dag verholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Eric uit Driehuis een maand geleden 10
Deskundig, oplossings gericht, voorkomend en vriendelijk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Peter Belderink uit Oldenzaal een maand geleden 10
Gewoon goed dat is al jaren zo.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Oldenzaal
Mignon uit Enschede een maand geleden 10
Klantvriendelijk en prima service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Harold uit Enschede een maand geleden 10
Zeer klantvriendelijke baliemedewerkers, vakkundige en gepassioneerde monteurs met liefde voor de auto.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Monica uit Hengelo een maand geleden 9
Goed ontvangen, helder en duidelijk, verzorgd en snel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Ronald uit Vroomshoop een maand geleden 10
Duurde wel even, maar dat was bekend. Alleen jammer dat Mercedes nog geen update heeft voor de automatische versnelling.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Michel uit Rijssen een maand geleden 9
Zoals altijd prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Bernd uit Rijssen 2 maanden geleden 10
Kom voor add blue ga met sportvelden weg mijn lieve vrouw een gift gekregen voor de spontane opdracht hiervoor en als klap op de vuurpijl de bus netjes aan de buitenkant gewassen want dat was geen gezicht met die mooie nieuwe velgen. En dat allemaal de dag voordat we op vakantie gingen. Werkplaatsteam BEDANKT!!!!!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
tyron van Malsen uit Scheemda 2 maanden geleden 10
goed en klantvriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Peter uit Oldenzaal 2 maanden geleden 10
Van het maken van een afspraak, de ontvangst bij de werkplaatsreceptie tot met ophalen gewoon klasse, zoals Aftersales moet zijn!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Erik uit Hengelo 2 maanden geleden 10
Snelle afhandeling, en uitstekende communicatie

(Contactpersoon van Bauhaus is echter niet meer Dhr Diessen, deze mag u op Dhr Slagers zetten)
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Johannes Willighagen uit Enschede 2 maanden geleden 9
Klasse geholpen. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
  • Service:8
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Ad uit Eibergen 2 maanden geleden 10
Bandenschade is naar volle tevredenheid verholpen. Dit ondanks dat het wat meer tijd in beslag nam vanwege fabricaat en maat.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Simon van Scheltinga uit Almelo 2 maanden geleden 5
Kon wel direct naar gekeken worden, maar uiteindelijk wel lange tijd moeten wachten en het probleem zou een eenmalige zaak zijn. Nog geen half uur later was het probleem terug
  • Service:8
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Gert uit Hollander 2 maanden geleden 7
Goed ontvangen en snel geregeld volgens afspraak
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:5
Baan Rijssen
PostNL uit Almelo 2 maanden geleden 9
Alles volgens afspraak
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Christian Scholten uit Goor 2 maanden geleden 9
zeer goed geholpen een flexibele instelling
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Gert-Jan uit Rijssen 2 maanden geleden 9
Prima service met gewassen auto en leenfiets
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Marielle Morsink uit Oldenzaal 2 maanden geleden 10
Ik ben zeer blij dat wij op korte termijn konden worden geholpen en het probleem direct werd opgelost.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
D.H van der Burg uit Enschede 2 maanden geleden 10
Prettig , goed grholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
H.nijhuis uit Enter 2 maanden geleden 10
Nvt
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Eddy uit Westerhaar 2 maanden geleden 9
Zeer professioneel.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Aniek uit Enschede 2 maanden geleden 1
Wekenlang staat mijn gla daar met een storing in de zelfafsluitende achterklep, telkens weer een telefoontje met "we kunnen het euvel niet vinden" totdat de garantietermijn is verlopen en Baan t euvel ineens heeft gevonden, rekening volgt van 900 euro maar achterklep weigert nog steeds dienst, vertrouwe in Baan verloren en elders naar toegegaan, wat blijkt, Baan heeft voor schildertape gekozen om een afdichting te sealen ipv originele materialen, schildersbedrijven baan heeft de achterklep scheef gemonteerd zodat niets. Meer. Werktevsn de achterklep, elders hebben de storing opgelost tegen 38 euro,
  • Service:1
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:2
Baan Hengelo
Adriaan uit Enschede 2 maanden geleden 9
Goed geholpen. Gedaan wat was afgesproken
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Hennie Vollenbroek uit Denekamp 2 maanden geleden 8
Prima niets om aan te vullen en laat niets te wensen over
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Edwin /Duursma uit Enschede 2 maanden geleden 8
Ik wordt goed en correct behandelt in de werkplaats
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Paul uit Hengelo 2 maanden geleden 10
Probleem direct opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Jerry uit Beuningen (OV) 2 maanden geleden 9
Zoals boven genoemd!
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Jan Willem Aman uit Daarlerveen 2 maanden geleden 8
Service verlening zoals het hoort. Volgens afspraak. duidelijke uitleg over reparaties, vervangend vervoer staat klaar. Top
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Bert uit Hengelo 2 maanden geleden 10
Altijd goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Jan uit Bruins 2 maanden geleden 10
Baan Twente is voor mij een echte specialist in de automotive branch. Met echte vakkundige mensen!!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
H.G.A. Geelen uit Deurningen 2 maanden geleden 8
Wij zijn zeertevreden over Baan bedrijfsautos.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Rob uit Hengelo 2 maanden geleden 10
Gedaan wat is afgesproken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Arjan Haarman uit Losser 2 maanden geleden 10
Naar volle tevredenheid geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Engelbert Heimerink uit Bentelo 2 maanden geleden 10
De service verlening was voor mij boven verwachting.
Binnen mijn familie/kennis/zakelijk netwerk krijg ik nog wel eens te horen dat er meer werkzaamheden/producten worden gefactureerd waar de klant niet op gerekend had.
Advies: maak duidelijke afspraken met klant wat er wel en niet uitgevoerd wordt. Verkoop uw service duidelijk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Dianne uit Ootmarsum 2 maanden geleden 10
Vriendelijke mensen en Arjan heeft ons heel netjes geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Robert uit Hengelo 2 maanden geleden 9
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Michel uit Enschede 2 maanden geleden 9
Goed
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Jos uit Hellendoorn 2 maanden geleden 8
Goed
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Jan uit Olst 2 maanden geleden 8
Prettige overleg
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:5
Baan Rijssen
Sander uit Haaksbergen 2 maanden geleden 10
Kennen de klant, deskundig, service en klantgericht
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Ronny Kolner uit Saasveld 2 maanden geleden 8
Fijn bedrijf met deskundige mensen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Rob uit Kip 2 maanden geleden 10
afspraak is afspraak.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Oldenzaal
Hans Slot Roelofs wegenbouw uit Den Ham 2 maanden geleden 10
Alles wordt gelijk geregeld en opgepakt op de juiste manier
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
A. Meulenkamp uit Haaksbergen 2 maanden geleden 9
...
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Jurgen uit Brevink 2 maanden geleden 10
Onderhoud/aanpassingen conform afspraak en top geregeld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Franck uit Enschede 2 maanden geleden 10
Het team staat altijd klaar om je op een deskundige, klantvriendelijke oplossingsgerichte wijze te helpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Brenda uit Enschede 2 maanden geleden 10
Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een auto, eerlijke en uitgebreide informatie van de verkoper. De auto konden we al snel ophalen en was uiterst schoon gepoetst. Blinkend! Fijne communicatie via de app. Zeer enthousiast personeel met kennis van auto's. Al met al een fijne ervaring met Baan Rijssen!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Frank Koopmam uit ENSCHEDE 3 maanden geleden 10
Goed service alles netjes geregeld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Harry Assink uit Borne 3 maanden geleden 10
alles volgens planning verlopen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
J.C.R. Ponsen uit Losser 3 maanden geleden 9
De auto werd keurig voor een beurt thuis opgehaald en weer gebracht. Een fijne service, zodat ik niet uren op het industrieterrein door hoefde te brengen.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Marcel uit Overdinkel 3 maanden geleden 10
Super snel en netjes geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Ahmed Shokir uit Nunspeet 3 maanden geleden 9
zeer goed
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Robert uit Heino 3 maanden geleden 10
zeer goede ervaringen en gekwalificeerd personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Ron uit Almen 4 maanden geleden 10
Klantvriendelijk, correct en deskundig.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Engelbert uit Bentelo 4 maanden geleden 9
Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke klant bediening en goede bedrijfsservice.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Scholten van agteren uit enschede 4 maanden geleden 8
Goed maar stuur nu een factuur conform aanbieding in dit geval 299 euro en niet 308 dat komt echt beter over
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Clemens Hartman uit weerselo 4 maanden geleden 8
goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Oldenzaal
C. uit Lelystad 4 maanden geleden 10
Je wordt nog behandeld als een klant en niet als een nummer
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Rijssen
Hans uit Hengelo 4 maanden geleden 10
Alles prima verlopen, van ontvangst tot afscheid.

1 vreemde ervaring een aantal dagen na de digitale betaling. Plots verschijnt een melding in Safari op mijn iPad, dat de betaling niet goed gegaan is. Of ik even op de link wil klikken om de betaling opnieuw te doen. Dit alles in gebrekkig Nederlands. Onprettig!
Baan Hengelo
Robert Zwienenberg uit MARKELO 5 maanden geleden 6
Ook heb ik gevraagd om de navigatiesystemen van de sprinters te updaten maar dat kan zo niet dat moeten we zelf doen omdat dit betaald moet worden! dit zal ongetwijfeld niet aan Baan liggen , maar ik vind het zeeeeeeeer arrogant van het merk met de ster
  • Service:3
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Paul uit Enschede 5 maanden geleden 7
Door coronamaatregelen was de wachttijd minder aangenaam
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Anja van Ee uit Holten 5 maanden geleden 10
De ontvangst is prima, ruimte om te wachten tijdens het vervangen van de winterbanden is prettig. Keurig en de koffie staat klaar.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Jos Tutert uit Raalte 5 maanden geleden 9
goed en zeer deskundige werkplaatspersoneel
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Willem uit Almelo 5 maanden geleden 10
Vlotte service met mooi koffie
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
W. uit Tijhuis 5 maanden geleden 10
Baan Twente weet wat ik wel/niet wil en is daar altijd heel transparant over. Mocht er een keer iets fout gaan (ook auto's blijven 'mensenwerk') dan is dat na een kort signaal aan hen altijd zeer snel verholpen tot volle tevredenheid.

En ja, voor Mercedes-Benz geldt: 'das Beste oder Nichts'; samengevat heeft Baan Twente zich deze lijfspreuk helemaal eigen gemaakt in de werkwijze van haar medewerkers, en in de service naar haar klanten toe.

Proficiat, en ga zo door!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
G uit Enschede 5 maanden geleden 10
Uitstekend.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Jan uit Borne 5 maanden geleden 8
Uitvoering van het werk uitstekend
Aanbieding van de factuur slecht.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Klaas Folkerts. uit Borne 5 maanden geleden 10
Prima service auto . 's. Morgens gehaald en 's. Avonds weer netjes afgeleverd en alles veilig ivm corona zeer tevreden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Riet Krabbenbos uit Markelo 5 maanden geleden 10
Meteen op afgesproken tijdstip geholpen. Alles goed geregeld volgens Corona voorschriften.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Gerardus uit Borne 5 maanden geleden 9
Zeer snel, goed en vakkundig geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Oldenzaal
Annelinda uit Haaksbergen 6 maanden geleden 10
prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Herbert uit Harbrinkhoek 6 maanden geleden 10
Ik kon wachten in de showroom met een bakje koffie terwijl de auto direct zijn kleine beurt kreeg
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Edwin Happe uit Oldenzaal 6 maanden geleden 9
Altijd kijken naar oplossingen en niet naar onmogelijkheden
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Oldenzaal
Dinand uit Enter 6 maanden geleden 10
Mijn ervaring: perfect.
Storing werd heel goed opgepakt. Conroleren, diagnose stellen, navragen of er nog garantie was. Storing verholpen en Ik kon weer snel op weg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Erik Salden uit Elsloo 6 maanden geleden 10
Deze week een gebruikte E-coupe gekocht bij Baan en mijn C Coupe ingeruild.
Ik moest vanuit Zuid-Limburg aan komen rijden maar dit zal niet de laatste keer zijn. Verkoper Arthur is jong maar zeer kundig en aangenaam on de omgang .

Auto werd binnen een week met beurt en trekhaak monteren afgeleverd. Chapeau....
Menig oudere collega hier in Zuid Limburg kan zich daar een voorbeeld aannemen.
Ik kan deze garage aan iedere mercedes liefhebber aen aankomend liefhebber aanbevelen.
TOP.....
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Michelle uit GOOR 6 maanden geleden 10
Zowel voor grote als kleine reparaties/onderhoud kan je er altijd snel terecht. Allemaal zijn ze even vriendelijk en behulpzaam. Als er al een keer iets niet geheel naar tevredenheid verloopt lossen ze dat in overleg netjes op. Geweldige service!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Theo uit Enschede 6 maanden geleden 10
Aardig personeel, vriendelijk, goede service, punctueel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Frans uit Losser 6 maanden geleden 10
Snelle afspraak en netjes geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Martin uit Hengelo 6 maanden geleden 10
Inplannen wanneer het ons schikt. Als taxibeseijf kunnen wij het voertuig niet altijd missen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Martijn Westerik uit HENGELO OV 6 maanden geleden 7
Service en afhandeling is prima
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
Raymond uit Oldenzaal 6 maanden geleden 8
prima
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Arjan ter Beek uit Enschede 6 maanden geleden 7
Service en onderhoud is goed, erg prettig het halen en brengen van onze trucks door jullie.
  • Service:9
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:5
Baan Hengelo
Loubna Acar uit Amsterdam 6 maanden geleden 9
Professioneel en werd goed ingelicht over alles belangrijke zaken
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
J.Morsink uit Enschede 6 maanden geleden 10
Snel en corect
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Erik uit Blaricum 6 maanden geleden 10
Snelle en klantvriendelijke service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Witz uit Deventer 6 maanden geleden 9
onderhoud lijkt mij goed uitgevoerd.
Wel heb ik, tot nu toe, vergeefs geprobeerd om een nieuwe factuur gevraagd met o.a. een andere tenaamstelling zoals ik die vooraf heb gevraagd
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Henk uit Enschede 6 maanden geleden 10
je krijgt uistekende service, super goed advies.
het brengen en halen van de auto kan binnen ruime openingstijden, dit vergemakkelijkt de mobiliteit van de klant.

echt een bedrijf om aan te raden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Rick uit Enschede 7 maanden geleden 8
Zoals t hoort. Ze wisten van mijn afspraak. Werd goed te woord gestaan. Gereed volgens afspraak.
Op bijrijdersstoel lag netjes de keuringspapieren en overzicht uitgevoerde werkzaamheden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
marc uit Enschede 7 maanden geleden 9
het was een zeer vieze auto die nu weer zeer toonbaar is.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Monique uit Borne 7 maanden geleden 10
Goed geregeld en goed resultaat
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:4
Baan Hengelo
Marinus uit Rijssen 7 maanden geleden 8
Bij een beurt wordt meestal wel iets ontdekt wat vervangen moet worden. Voor mijn gevoel zijn de onderdelen erg duur. Vandaar de kop "Goed, maar niet goedkoop".
Door de goede servicebeurten loopt de CLK na 12 jaar nog als een zonnetje.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Theo uit Tilligte 7 maanden geleden 10
Vriendelijke ontvangst.
Goede informatie en een correcte afhandeling.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Linda uit Den Ham 7 maanden geleden 9
Goede Service en klantgerichtheid.

Relatief korte wachttijd, lekkere koffie en uitleg over de verrichte werkzaamheden.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Florian uit Hengelo 7 maanden geleden 9
Ze hebben goed naar mijn situatie gekeken en op basis daarvan gehandeld. Goede en duidelijke adviezen.
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Willem Jan uit Rijssen 7 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel, prima leenauto.
En ze hebben de auto van binnen en buiten schoongemaakt.
Enige puntje van kritiek is, dat er geen bon in de auto lag van wat ze allemaal hebben gedaan.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Jadi uit Rijssen 7 maanden geleden 10
gewoon zoals het hoort, geen klacht
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Andre uit Nijverdal 7 maanden geleden 10
Top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Jan uit Hengelo 7 maanden geleden 8
d
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
A Kruise uit Emmen 7 maanden geleden 10
Zaterdag 4 januari hebben wij onze VW Golf ingeruild voor een prachtige Mercedes CLA.
Geholpen door een zeer vriendelijke en vlotte verkoper Hans Jansen.
Na een aantal proefritten gemaakt te hebben toch besloten om de Mercedes te kopen en wij zijn er zeer blij mee!!

We moesten er een eindje voor rijden maar komen hier zeker terug voor de servicebeurten en wie weet ooit een volgende mooie Mercedes!!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Wim uit Bornerbroek 7 maanden geleden 7
Goed
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
J.H. de Haan uit Overdinkel 7 maanden geleden 5
Afspraak gemaakt via site planner.
Kennelijk onopgemerkt door medewerkster bij Baan, welke mij ca een week voor mijn onderhoud belde. Heb haar er opmerkzaam op gemaakt dat ik reeds een afspraak ingepland heb. Na enig gezoek werd dat door haar bevestigd.
Bij brengen van de auto voor het geplande onderhoud kon mijn afspraak, ook na zeeeeeeeer lang zoeken, niet gevonden worden. Ik heb er op gestaan dat er onderhoud gepleegd zou worden omdat ik niet van plan was om door een fout bij Baan ik twee maal van Overdinkel naar Hengelo zou moeten rijden.
Het onderhoud werd (in zeer korte tijd) uitgevoerd en hierover heb ik geen opmerkingen (was er niet bij). Echter op de bij mijn afspraak gemaakte opmerking om ook even naar her koppelings-gedrag te kijken werd totaal niet ingegaan.
Baan Hengelo
Hans Slot uit Den Ham 7 maanden geleden 7
Afspraak is afspraak
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Sicco uit Roodeschool 7 maanden geleden 10
Top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Hengelo
N.L.M. uit Wervershoof 7 maanden geleden 10
SERVICE in grote letters!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Bert uit Doetinchem 7 maanden geleden 10
Word adequate geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Hengelo
Jan uit Olst 7 maanden geleden 10
Altijd correct behandeld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Herald uit Deurningen 8 maanden geleden 9
afdeling bedrijfswagens, goede en snelle service.
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Gerald uit Oldenzaal 8 maanden geleden 8
mijn bus stond nog in de werkplaats, maar ik had de rekening al op de mail. dit vind ik wel een minpuntje, voor de rest tevreden hoor
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Oldenzaal
Jos Tutert uit Raalte 8 maanden geleden 9
klantvriendelijk en zeer bekwaam personeel
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Rudolf uit Hengelo 8 maanden geleden 1
Afdeling werkplaats is perfect.

Afdeling verkoop, zeer slecht.

Wederom voor de 3e keer op rij. Niet nakomen van de afspraak omtrent levering nieuwe lease auto.

Toezeggen van een datum, die bij naderonderzoek op een andere vestiging van Mercedes Benz totaal niet realistisch is.
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Stef uit Markelo- Nederland 8 maanden geleden 8
Direct en goed geholpen, voorzien van een lekker kopje koffie en de beurt was binnen de tijd klaar!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
Jan Eising uit DEVENTER 8 maanden geleden 8
goed goed goed
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Rijssen
Marnic uit Heeswijk-Dinther 8 maanden geleden 8
Auto tweedehands gekocht. Bij aflevering bleek een afgesproken reparatie niet te zijn uitgevoerd. Werd direct hersteld. Bij thuiskomst bleek bestuurders-hoofdsteun niet te verstellen en bleek klepje tbv sleepoog voorzijde te ontbreken. In overleg mag dit hersteld worden door ASV Veghel.

Al met al werd/wordt eea opgelost doch auto had bij aflevering geheel in orde moeten zijn.
Baan Hengelo
m westendorp uit hengelo 8 maanden geleden 4
tot 2 keer toe teveel olie op het blok gegooid
sensoren achter nog steeds problemen mee
etc
  • Service:6
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:3
Baan Hengelo
Rob de Mnnink uit Oldenzaal 8 maanden geleden 10
Wordt altijd vriendelijk geholpen, zowel door balie medewerkers als service monteurs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Oldenzaal
Ren kip uit Oldenzaal 8 maanden geleden 10
Als goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Oldenzaal
Herman uit Enter 8 maanden geleden 9
Er wordt goed naar je geluisterd , en de dingen worden perfect opgelost.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Erik uit Enschede 8 maanden geleden 3
Een foutmelding uitlezen 77! In Duitsland 28. Back-up accu 240. In Duitsland 130!
Ik ga in het vervolg naar Duitsland.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:1
Baan Hengelo
Rob uit Otte 8 maanden geleden 4
matig

slechte communicatie en afhandeling
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Bram uit Amsterdam 8 maanden geleden 1
Ik heb vorig jaar Oktober een auto gekocht. Er zat een grote gat in de dashboard. Ze zouden dit gaan regelen mits ik de review zou gaan verwijderen. Dit heb ik gedaan. Maar deze oplichters zijn hun afspraak niet nagekomen. Dus dit zijn oplichters. Dit zijn zogenaamd merkdealers.
  • Service:1
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:1
Baan Oldenzaal
Hans uit Almelo 8 maanden geleden 10
Prima geholpen door de verkoper
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Jan Morsink uit enschede 8 maanden geleden 10
direkt geholpen en deskundig
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Hengelo
Carlo ter Ellen uit Oldenzaal 8 maanden geleden 10
Ik ben zeer tevreden over de service. Tijdens het wachten kreeg ik kantoorruimte aangeboden om te kunnen werken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Hengelo
Gha de heer uit Enschede 8 maanden geleden 6
Prima en netjes te woord gestaan.
Ik had twee opmerkingen over de rekening na de servicebeurt A.
De leenauto stond op de rekening en was vooraf afgesproken dat ik deze gratis kreeg, dit is netjes gecorrigeerd met een nieuwe rekening.
De andere opmerking was, dat beloofd was in de uitnodiging dat er kosteloos een update van het navigatiesysteem uitgevoerd zou worden. Deze update is niet uitgevoerd. Ik heb mijn ongenoegen daarover laten blijken en er zou contact met mij worden opgenomen voor een afspraak. Dit is niet gebeurt.
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Hengelo
Paul uit Almere 9 maanden geleden 9
een mooie Mercedes GLC aangeschaft, bij de verkoop goed geadviseerd door Dhr Hans Jansen. ook de aflevering en uitleg verliep goed. Ook werd ik na enkele dagen gebeld of alles goed verlopen was.
Fijn als klant dat je ook gewaardeerd wordt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Jan uit Rijssen 9 maanden geleden 8
Zeer nette ontvangst zeer vak bekwame monteurs en een nette afhandeling
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Peter uit Ochtrup 9 maanden geleden 10
Mijn ervaring met Baan omschrijf ik als zeer positief,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Hengelo
Peter uit Winkel 9 maanden geleden 9
Viel mij tegen dat het ontbrekende onderdeel niet te krijgen was, terwijl ik op internet er verschillende vond, echter veel te duur voor gebruikt, maar uiteindelijk in Zwitserland gevonden voor een kwart van de genoemde prijs van 400 euro. Vond ik zwak, heeft mij enige tijd gekost, maar het heeft genoeg opgeleverd, kan enkel weer terug naar een MB-dealer.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Rijssen
Romy uit Rijssen 9 maanden geleden 1
Na meerdere gevaarlijke verkeerssituaties(de auto viel stil op de snelweg), als gevolg van een storing had ik op meer begrip/inlevingsvermogen gerekend. Echter ben ik inmiddels voor de 3e maal weggestuurd met een auto die 'waarschijnlijk' gerepareerd is volgens Mercedes Baan. Er wordt totaal niet meegedacht in deze voor mij zeer angstige kwestie. Ik ging er vanuit met een Mercedes A klasse van ruim 40.000 toch wel veilig de weg op te kunnen, helaas blijkt dit niet het geval.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Baan Rijssen
Nancy Belshof uit Nijverdal 9 maanden geleden 10
Geen bijzonderheden. Fijn geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Meinders uit RIjssen 10 maanden geleden 7
Banden wisselen ,kopje koffie, nieuwe showroom gezien, ik vond het wel gezellig
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Rijssen
Erwin uit Hammers 10 maanden geleden 10
Geen klachten.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
F.Meijer uit Rijssen 10 maanden geleden 10
Goed geholpen zomerbanden netjes schoongemaakt voordat ik ze meekreeg naar huis.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Baan Rijssen
Jan Nijland uit Rijssen 10 maanden geleden 10
Garantie geval koplamp vervangen
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Robin Huisken uit Oldenzaal 10 maanden geleden 10
Altijd bereikbaar, welkom en snel geholpen.
Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Oldenzaal
Willem uit Almelo 10 maanden geleden 9
Goede service, vriendelijk. Er wordt je koffie aangeboden.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Baan Rijssen
John uit Almelo 10 maanden geleden 10
afspraak is afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
olav schiller uit RAALTE 10 maanden geleden 9
Het was nu niet anders dan ander, gewoon weer tevreden
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Baan Rijssen
Clemens uit Enter 10 maanden geleden 10
Perfect, niks aan toe te voegen!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Rene uit Nijverdal 10 maanden geleden 10
Eigenlijk puur toevallig liepen we tegen een hele mooie GLC aan en na een proef en een aantal contact te hebben gehad, hebben we deze GLC gekocht.

Het contact met Gert Jan Baan verliep zeer prettig en relaxed. Ook na levering zijn afspraken die niet zo duidelijk op papier waren gekomen toch goed nagekomen. Dit mede dankzij de andere (ook zeer vriendelijke) medewerkers.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Bert uit Holten 10 maanden geleden 10
Top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
H uit rijssen 10 maanden geleden 8
goed maar niet goedkoop
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:5
Baan Rijssen
Barry uit Amersfoort 11 maanden geleden 10
Top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Nelleke uit Zwaagdijk-oost 11 maanden geleden 9
Mijn ervaring is prima vandaar dat wij onze nieuwe auto ook weer bij u hebben gekocht, ondanks dat we 150 km ver wonen. Het is alleen jammer dat we nu steeds wat problemen hebben met de auto, zowel groot als klein, tot nog toe is dat keurig opgelost.
Baan Rijssen
Johan uit Rijssen 11 maanden geleden 5
Zo'n uurtarief maakt dat de klant ook extreem hoge eisen mag stellen.
De toekomst zal in mijn geval moeten uitwijzen of Baan c.q. Mercedes dit waar gaat maken.
Dat het navigatie systeem via updates betaald moet worden is een slecht voorteken.
De eerste 16000 km hebben al ruim 750 euro aan service onderhoud gekost, voor mij een record waar geen van mijn vorige auto's aan kan tippen.
Onder het kopje "Aanbevelen" wil ik eigenlijk nog niets invullen, maar omdat het niet anders kan vul ik vooralsnog nee in.
Baan Rijssen
Heikens uit Hellendoorn 11 maanden geleden 10
Na melding werd mijn auto snel weg gesleept en kon hem de volgende dag al terug halen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Jesse uit Apeldoorn een jaar geleden 10
Vriendelijkheid is een integraal onderdeel van kwaliteit en voor mij erg belangrijk. Bij u is dat uitstekend geregeld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Jan uit Rijssen een jaar geleden 9
gewoon goed
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Henk Beelaard uit Spijkenisse een jaar geleden 9
Als je een goed gevoel blijft houden bij een dienstverlenend bedrijf waarom zou je dan switchen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Baan Rijssen
W.A.J. uit Holten een jaar geleden 9
Ben direct geholpen door de werkplaats medewerker
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
H. uit Haaksbergen een jaar geleden 10
Vakkundig geholpen, geweldige service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Baan Rijssen
Jhj uit Olst een jaar geleden 8
Zeer coulant.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Baan Rijssen
Ramzy Elmashtooly uit Noordwijkerhout een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
.D. de Rover uit Enter een jaar geleden 8
Ik geef een hoog cijfer voor service.Maar.... ik was in de garage met de mededeling dat mijn airco niet werkte terwijl ik enige maande geleden een reparatie heb laten uitvoeren aan het systeem ( o.a. een nieuwe pomp laten inzetten) en nu krijg ik te horen dat er geen vervangende leiding is te monteren ( mercedes ML 320) onder deel is niet leverbaar. Dit klinkt ongeloofwaardig.Ik overweeg in Duitsland een second opinie te vragen bij een mercedes dealer.Is min service inschatting van een 8 te hoog? met vr. gr. D.de Rover Ik heb het bericht van het niet kunnen leveren van een onderdeel vernomen bij mijn dealer in Rijssen
Baan Rijssen
Robert Koenjer uit Heino een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Andr Fahner uit Holten een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
wim bruggink uit rijssen een jaar geleden 6
twijfelachtig
Baan Rijssen
Edwin Post uit Vriezenveen een jaar geleden 10
Top bedrijf.
Baan Rijssen
Mark ter Laak uit Hengelo een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Rob Peters uit Arnhem een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Paul Van haren uit Bemmel een jaar geleden 10
Prettigge mensen met verstand van zaken die hun afspraken nakomen Kom hier met plezier terug Al 10 jaar lang
Baan Rijssen
Rob Bentsink uit Almelo een jaar geleden 9
afspraak voor onderhoud. Keurige ontvangst. Op afgesproken tijd stond de auto klaar. Gewoon prima geregeld.
Baan Rijssen
Hans Kelderman uit Lierderholthuis een jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Annemarie Baan uit Rijssen een jaar geleden 9
klantvriendelijk, meedenkend met de klant.
Baan Rijssen
Erik Voortman uit Rijssen een jaar geleden 10
wagen voor de eerste keer apk , is al 4 jaar in onderhoud bij baan, altijd netjes en goed behandeld, super service
Baan Rijssen
G.A. Haverslag uit Holten een jaar geleden 9
Goed bedrijf
Baan Rijssen
Erwin Hammers uit Wierden een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Marc uit sHeerenberg een jaar geleden 2
mooie CLA 250 gekocht , helaas na een bezoek van mijn vrouw is niet het gehele lijstje wat wij gemaakt hadden afgewerkt . Na een 2 tal weken ben ikzelf met mijn vrouw terug gegaan en toen is er zga niks gedaan enz enz de laatste keer is er 1 schokbreker van een te koop staande auto afgehaald en onder die van ons gemonteerd ( achter rechts) ikzelf heb de schokbreker die onder onze auto vandaan kwam ingedrukt en hoorde het kraken wat veroorzaakt werd door het gele foam aanslag rubber . Jammer dat ik als klant dit moet laten zien en horen aan 3 monteurs , Ook de beide achterbanden waren gecupt !! dit was onzin volgens de man van de werkplaats receptie er zit nog ruim 6 mm profiel op. Voordat ik hier naar binnen ben gegaan heb ik deze auto en banden laten controleren bij de Mercedes in Doetinchem en bij een bandenboer beide zeggen hetzelfde. In rijssen speciaal gestopt bij de Kwik Fit en deze heeft een offerte gemaakt met daarop de bevinden en nog blijft Baan twente zeggen dat het netjes is . Het is echt geen gehoor met rijden wat een lawaai . Nu na een flink gesprek en boos worden zijn er 2 nieuwe michelins onder gekomen waar ik dus 100 euro voor heb betaald !! Over mijn gereden kilometers 5 a 6 keer a 85 km heen en 85 km terug heb ik een kwart tank vergoeding gehad . Baan twente misschien word het een tijd voor een opfris cursus voor de werkplaats enz en geen verbouwing v d zaak . Ik heb gevraagt voor een gesprek met de grote directeur helaas niets op gehoord vandaar dat ik het hier plaats ik ben wel goed maar niet GEK
Baan Rijssen
Willy Bijen uit Almelo een jaar geleden 10
UItstekende afhandeling en communicatie. Signaaltje een dag voorafgaand per SMS, ideaal.
Baan Rijssen
Frans Van Item uit Hoofddorp een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
anoniem een jaar geleden 10
Prima
Baan Rijssen
Sonja Markink uit Veessen een jaar geleden 10
fantastisch geholpen, flexibel op zaterdagochtend
Baan Rijssen
John Groll uit Holten een jaar geleden 10
zeer klantvriendelijk en altijd vinden ze een oplossing voor problemen. Ik heb veel gedoe met mijn auto (veel garantiewerk) en wordt telkens keurig opgelost.
Baan Rijssen
anoniem een jaar geleden 9
Zeer goede ervaringen met de vakkundige en vriendelijke medewerkers
Baan Rijssen
Rudy van de Ven uit Enter een jaar geleden 8
Prima echter vanmorgen liep de auto in het begin op 5 cilinders. Na 10 minuten stationair draaien ging hij weer op 6 cilinders rijden. We moeten deze week 4500 kilometer rijden dus geen tijd om ernaar te laten kijken. We hopen dat het goed gaat en niet weer gebeurd.
Baan Rijssen
Gerrit Odink uit Enschede een jaar geleden 9
Prettig contact tijdens procedure aanschaf auto bij Baan. Contact met werkplaats voor aflevering prima. De naam van Brian locatie Rijssen mag hierbij genoemd worden in positieve zin.
Baan Rijssen
Ruben Meinders uit rijssen een jaar geleden 7
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Berend Baan uit Wierden een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
anoniem een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Rob Ebbink uit Hengelo een jaar geleden 8
Nog geen ervaring. Baan Hengelo bracht de auto voor een beurt ivm aanschaf van de B200 bij jullie. Hij is netjes onderhouden en ben tevreden. Ben dus niet zelf bij jullie geweest.
Baan Rijssen
H. van Voorthuijsen uit Rijssen een jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
anoniem een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Freek Ten Brinke uit Enter een jaar geleden 9
We hebben een vrachtwagen ingeruild voor nieuwe actros. Prima geregeld
Baan Rijssen
johan Diepeveen uit Enter een jaar geleden 10
Heel goed. Professioneel maar ook sympathiek. Staan altijd voor je klaar. Vriendelijk en accuraat.
Baan Rijssen
Willem Feenstra uit almelo een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Hans Graven uit Utrecht een jaar geleden 10
Techniek
Baan Rijssen
Teunes van Kolthoorn. uit Rijssen een jaar geleden 7
Gewoon goed ! Eerste Afspraak is mooi verlopen !
Baan Rijssen
Rob Schaik, van uit Almelo een jaar geleden 8
Goed
Baan Rijssen
Robert van der Wel uit Zoetermeer een jaar geleden 10
Top Dealer. Beste Mercedes Benz dealer van Nederland. Hier ben je ten allertijde klant en wordt altijd naar de klant geluisterd met eigen inlevingsvermogen in hun vaste klanten.
Baan Rijssen
Willem Jan ter Hoek uit Arnhem een jaar geleden 8
Goede ervaringen, snel en deskundig antwoord op vragen. Alleen de afwikkeling van de schade blijft nu op zich wachten.
Baan Rijssen
Luc Britstra uit ARNHEM een jaar geleden 10
Zeer prettige ontvangst, persoonlijke benadering, aandacht voor details. Een rondje lopen door de \"oldtimer\" showroom op de bovenste etage is een heerlijke tijdsbesteding. Nog steeds blij dat ik mijn eerste Mercedes bij Martijn Esman heb gekocht.
Baan Rijssen
Reinald Voortman uit Rijssen een jaar geleden 6
Service wat prima, auto was na de onderhoudsbeurt zelfs van binnen schoongemaakt. Wel vond ik de totaalprijs tegenvallen bij een grote beurt (B-code). Ik ging ervan dat ik met 399 euro klaar zou zijn als ik de MB website mocht geloven. Vervolgens bij het inleveren van de sleutels hoorde ik dat er 4x bougies en een luchtfilter er extra bij zouden komen en ik uiteindelijk 780 euro moest betalen. Ik kwam dus voor een verrassing te staan en dat viel me tegen. MB Baan is verder een prima bedrijf en ik ben netjes geholpen, alleen de prijzen vind ik vrij fors en niet vooraf juist gecommuniceerd. Ik ga de volgende keer verder kijken of het elders goedkoper kan.
Baan Rijssen
John Hoekstra uit Bovenkarspel een jaar geleden 10
Super goed bedrijf en erg vriendelijk
Baan Rijssen
DAJ Poortman uit Zuna(Wierden) een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Rijssen
Wim een jaar geleden 3
Leuk bedrijf, maar volgens mij niet veel kennis van laadkleppen, zijn er zeer vaak mee geweest. Zou het beter vinden om doorverwezen te worden naar een specialist.
Baan Oldenzaal
Peter Belderink uit Oldenzaal een jaar geleden 10
Uitstekend
Baan Oldenzaal
Jos Broekhuis uit Gildehaus een jaar geleden 9
Tot op heden perfect. Afspraken worden nagekomen.
Baan Oldenzaal
anoniem een jaar geleden 8
Goed en deskundigen geholpen maar wel heel prijzig. Klant voor mij klaagde ook over de hoogte van de nota.
Baan Oldenzaal
wim 2 jaar geleden 3
Afspraken worden nagekomen, moeten wel heel vaak terugkomen met dezelfde laadklep om deze goed te krijgen. Vraag mij dan ook af of er genoeg expertise hiervoor is of dat wij met laadkleppen beter naar een ander bedrijf kunnen gaan.
Baan Oldenzaal
Ren Kip uit Oldenzaal 2 jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
Henk Bosch uit Losser 2 jaar geleden 10
Top!
Baan Oldenzaal
Peter Belderink uit Oldenzaal 2 jaar geleden 10
Prima, bijna nooit een klacht en als er wat wordt direct geholpen.
Baan Oldenzaal
Robin Huisken uit Oldenzaal 2 jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
Ron Snijders uit Oldenzaal 2 jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
Jan Steggink uit Oldenzaal 2 jaar geleden 6
Op zich goed, alleen het probleem waar we voor kwamen is niet opgelost
Baan Oldenzaal
Jeroen Albers uit Denekamp 2 jaar geleden 9
Goed
Baan Oldenzaal
Rick Hellegers uit Oldenzaal 2 jaar geleden 10
Professioneel en accuraat
Baan Oldenzaal
Henk Bosch uit Oldenzaal 2 jaar geleden 10
ZEER GOED
Baan Oldenzaal
Edwin Happe uit Bedum 3 jaar geleden 8
prima contact , geen problemen.
Baan Oldenzaal
Peter Belderink uit Oldenzaal 3 jaar geleden 9
Zeer goed, correct snel en netjes.
Baan Oldenzaal
Rob Abbenhuis uit Oldenzaal 3 jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
A H Gokce uit Losser 3 jaar geleden 10
Super. Goede sevicies. Vriendelijk,behulpzaam en meedenkend personeel
Baan Oldenzaal
Ren Kip uit Oldenzaal 3 jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
joost savonije uit enschede 3 jaar geleden 5
slecht
Baan Oldenzaal
Jasper Moekotte uit Oldenzaal 3 jaar geleden 6
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
Jeroen Albers uit Denekamp 3 jaar geleden 8
Prima, word altijd vriendelijk geholpen.
Baan Oldenzaal
Peter Belderink uit Oldenzaal 3 jaar geleden 9
Flexibel, prettig omgang, kortom een bedrijf waar je naar toe blijft gaan.
Baan Oldenzaal
Ton Sas uit Oldenzaal 3 jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Baan Oldenzaal
Henk Bosch uit Losser 3 jaar geleden 10
TOP SERVICE
Baan Oldenzaal
Afram Gokce uit Losser 4 jaar geleden 10
Ons ervaring met baan Oldenzaal is uitstekend. Geweldige service en Personeel is uitmunted.. Fijn om zo\'n Mercedes dealer in de buurt te hebben Met vriendelijke groet Holland Motorsport
Baan Oldenzaal
Bastian Nijhuis uit Oldenzaal 4 jaar geleden 9
Altijd snelle service & goede opvolging
Baan Oldenzaal
Dieter Zetsche uit Mnchen 4 jaar geleden 10
Beste werkplaats ter wereld!!!
Baan Oldenzaal
Ben 4 jaar geleden 9
Ze willen graag helpen.
Baan Oldenzaal
 

Waar bent u naar op zoek?