Reviews

De mening van onze klanten vinden wij belangrijk. Na aanschaf of onderhoud van een auto vragen wij onze klanten ons dan ook om ons te beoordelen. Eerlijk, open en transparant. Via Klantenvertellen.nl kunt u inzien hoe onze klanten onze dienstverlening beoordelen.


Zelf een review achterlaten, klik hier en maak gelijk hieronder eerst een keuze voor uw vestiging.


Zelf beoordelen

Kies de vestiging waar u een beoordeling voor wilt achterlaten.

9 Baan Rijssen

Goede Service en klantgerichtheid. Relatief korte wachttijd, lekkere koffie en uitleg over de verrichte werkzaamheden.

7 februari 2020

Linda uit Den Ham

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

Ze hebben goed naar mijn situatie gekeken en op basis daarvan gehandeld. Goede en duidelijke adviezen.

5 februari 2020

Florian uit Hengelo

  • service9
  • deskundigheid8
10 Baan Rijssen

Vriendelijk personeel, prima leenauto. En ze hebben de auto van binnen en buiten schoongemaakt. Enige puntje van kritiek is, dat er geen bon in de auto lag van wat ze allemaal hebben gedaan.

5 februari 2020

Willem Jan uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

gewoon zoals het hoort, geen klacht

5 februari 2020

Jadi uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Top

5 februari 2020

Andre uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

d

29 januari 2020

Jan uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Zaterdag 4 januari hebben wij onze VW Golf ingeruild voor een prachtige Mercedes CLA. Geholpen door een zeer vriendelijke en vlotte verkoper Hans Jansen. Na een aantal proefritten gemaakt te hebben toch besloten om de Mercedes te kopen en wij zijn er zeer blij mee!! We moesten er een eindje voor rijden maar komen hier zeker terug voor de servicebeurten en wie weet ooit een volgende mooie Mercedes!!

29 januari 2020

A Kruise uit Emmen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Baan Hengelo

Goed

28 januari 2020

Wim uit Bornerbroek

  • service9
  • deskundigheid9
5 Baan Hengelo

Afspraak gemaakt via site planner. Kennelijk onopgemerkt door medewerkster bij Baan, welke mij ca een week voor mijn onderhoud belde. Heb haar er opmerkzaam op gemaakt dat ik reeds een afspraak ingepland heb. Na enig gezoek werd dat door haar bevestigd. Bij brengen van de auto voor het geplande onderhoud kon mijn afspraak, ook na zeeeeeeeer lang zoeken, niet gevonden worden. Ik heb er op gestaan dat er onderhoud gepleegd zou worden omdat ik niet van plan was om door een fout bij Baan ik twee maal van Overdinkel naar Hengelo zou moeten rijden. Het onderhoud werd (in zeer korte tijd) uitgevoerd en hierover heb ik geen opmerkingen (was er niet bij). Echter op de bij mijn afspraak gemaakte opmerking om ook even naar her koppelings-gedrag te kijken werd totaal niet ingegaan.

28 januari 2020

J.H. de Haan uit Overdinkel

  • service6
7 Baan Hengelo

Afspraak is afspraak

27 januari 2020

Hans Slot uit Den Ham

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Top

27 januari 2020

Sicco uit Roodeschool

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Hengelo

SERVICE in grote letters!

27 januari 2020

N.L.M. uit Wervershoof

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Word adequate geholpen

27 januari 2020

Bert uit Doetinchem

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

Altijd correct behandeld.

27 januari 2020

Jan uit Olst

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Hengelo

afdeling bedrijfswagens, goede en snelle service.

23 januari 2020

Herald uit Deurningen

  • service9
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Oldenzaal

mijn bus stond nog in de werkplaats, maar ik had de rekening al op de mail. dit vind ik wel een minpuntje, voor de rest tevreden hoor

21 januari 2020

Gerald uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Rijssen

klantvriendelijk en zeer bekwaam personeel

21 januari 2020

Jos Tutert uit Raalte

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
1 Baan Hengelo

Afdeling werkplaats is perfect. Afdeling verkoop, zeer slecht. Wederom voor de 3e keer op rij. Niet nakomen van de afspraak omtrent levering nieuwe lease auto. Toezeggen van een datum, die bij naderonderzoek op een andere vestiging van Mercedes Benz totaal niet realistisch is.

15 januari 2020

Rudolf uit Hengelo

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Rijssen

Direct en goed geholpen, voorzien van een lekker kopje koffie en de beurt was binnen de tijd klaar!

15 januari 2020

Stef uit Markelo- Nederland

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Rijssen

goed goed goed

15 januari 2020

Jan Eising uit DEVENTER

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
8 Baan Hengelo

Auto tweedehands gekocht. Bij aflevering bleek een afgesproken reparatie niet te zijn uitgevoerd. Werd direct hersteld. Bij thuiskomst bleek bestuurders-hoofdsteun niet te verstellen en bleek klepje tbv sleepoog voorzijde te ontbreken. In overleg mag dit hersteld worden door ASV Veghel. Al met al werd/wordt eea opgelost doch auto had bij aflevering geheel in orde moeten zijn.

14 januari 2020

Marnic uit Heeswijk-Dinther

  • service8
  • prijs/kwaliteit8
4 Baan Hengelo

tot 2 keer toe teveel olie op het blok gegooid sensoren achter nog steeds problemen mee etc

14 januari 2020

m westendorp uit hengelo

  • service6
  • deskundigheid4
  • prijs/kwaliteit3
10 Baan Oldenzaal

Wordt altijd vriendelijk geholpen, zowel door balie medewerkers als service monteurs.

14 januari 2020

Rob de Mnnink uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Oldenzaal

Als goed

14 januari 2020

Ren kip uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
9 Baan Rijssen

Er wordt goed naar je geluisterd , en de dingen worden perfect opgelost.

14 januari 2020

Herman uit Enter

  • service10
  • deskundigheid9
3 Baan Hengelo

Een foutmelding uitlezen 77! In Duitsland 28. Back-up accu 240. In Duitsland 130! Ik ga in het vervolg naar Duitsland.

13 januari 2020

Erik uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit1
4 Baan Rijssen

matig slechte communicatie en afhandeling

12 januari 2020

Rob uit Otte

  • service4
  • deskundigheid4
1 Baan Oldenzaal

Ik heb vorig jaar Oktober een auto gekocht. Er zat een grote gat in de dashboard. Ze zouden dit gaan regelen mits ik de review zou gaan verwijderen. Dit heb ik gedaan. Maar deze oplichters zijn hun afspraak niet nagekomen. Dus dit zijn oplichters. Dit zijn zogenaamd merkdealers.

9 januari 2020

Bram uit Amsterdam

  • service1
  • deskundigheid2
  • prijs/kwaliteit1
10 Baan Hengelo

Prima geholpen door de verkoper

7 januari 2020

Hans uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

direkt geholpen en deskundig

7 januari 2020

Jan Morsink uit enschede

  • service9
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Ik ben zeer tevreden over de service. Tijdens het wachten kreeg ik kantoorruimte aangeboden om te kunnen werken.

7 januari 2020

Carlo ter Ellen uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
6 Baan Hengelo

Prima en netjes te woord gestaan. Ik had twee opmerkingen over de rekening na de servicebeurt A. De leenauto stond op de rekening en was vooraf afgesproken dat ik deze gratis kreeg, dit is netjes gecorrigeerd met een nieuwe rekening. De andere opmerking was, dat beloofd was in de uitnodiging dat er kosteloos een update van het navigatiesysteem uitgevoerd zou worden. Deze update is niet uitgevoerd. Ik heb mijn ongenoegen daarover laten blijken en er zou contact met mij worden opgenomen voor een afspraak. Dit is niet gebeurt.

6 januari 2020

Gha de heer uit Enschede

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

een mooie Mercedes GLC aangeschaft, bij de verkoop goed geadviseerd door Dhr Hans Jansen. ook de aflevering en uitleg verliep goed. Ook werd ik na enkele dagen gebeld of alles goed verlopen was. Fijn als klant dat je ook gewaardeerd wordt.

18 december 2019

Paul uit Almere

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Zeer nette ontvangst zeer vak bekwame monteurs en een nette afhandeling

17 december 2019

Jan uit Rijssen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Mijn ervaring met Baan omschrijf ik als zeer positief,

15 december 2019

Peter uit Ochtrup

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

snel

7 december 2019

Jos Deperink uit Almelo

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

Na enkele communicatiestoornissen, is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen, In al die jaren was dit de eerste keer dat er wat storingen op de lijn waren. Maar super opgelost! met zelfs een mooie bos bloemen waarvoor mijn dank!

4 december 2019

maydana chargois uit almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Rijssen

Viel mij tegen dat het ontbrekende onderdeel niet te krijgen was, terwijl ik op internet er verschillende vond, echter veel te duur voor gebruikt, maar uiteindelijk in Zwitserland gevonden voor een kwart van de genoemde prijs van 400 euro. Vond ik zwak, heeft mij enige tijd gekost, maar het heeft genoeg opgeleverd, kan enkel weer terug naar een MB-dealer.

4 december 2019

Peter uit Winkel

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
1 Baan Rijssen

Na meerdere gevaarlijke verkeerssituaties(de auto viel stil op de snelweg), als gevolg van een storing had ik op meer begrip/inlevingsvermogen gerekend. Echter ben ik inmiddels voor de 3e maal weggestuurd met een auto die 'waarschijnlijk' gerepareerd is volgens Mercedes Baan. Er wordt totaal niet meegedacht in deze voor mij zeer angstige kwestie. Ik ging er vanuit met een Mercedes A klasse van ruim 40.000 toch wel veilig de weg op te kunnen, helaas blijkt dit niet het geval.

4 december 2019

Romy uit Rijssen

  • service1
  • deskundigheid1
  • prijs/kwaliteit1
10 Baan Hengelo

Van afspraak tot aankomst aan de service desk en uitvoering beurt tot en met het de gratis wasbeurt een dikke 10

3 december 2019

Martin uit Noordhoek

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Staan altijd voor de klant klaar en niks is teveel

3 december 2019

Peter van der Li uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Correct in afspraken, snelle service! En in noodgevallen direct bereid om mee te denken. Wij zijn zeer tevreden over Baan (bedrijfsautos).

3 december 2019

H.G.A. Geelen uit Deurningen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Mn. de bereidheid om mij zo veel mogelijk te helpen vind ik zeer plezierig.

3 december 2019

Astrid uit Nijland

  • service10
  • deskundigheid8
10 Baan Hengelo

Fijn en deskundig bedrijf waar klantvriendelijkheid en goede service voorop staan.

3 december 2019

Nicol uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Geen bijzonderheden. Fijn geholpen

3 december 2019

Nancy Belshof uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Het werk/onderhoud (in dit geval bandenwissel) naar tevredenheid uitgevoerd.

28 november 2019

Edwin uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
8 Baan Hengelo

prima

28 november 2019

arnold uit winterswijk

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

X

27 november 2019

Harrie uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Baan Rijssen

Banden wisselen ,kopje koffie, nieuwe showroom gezien, ik vond het wel gezellig

26 november 2019

Meinders uit RIjssen

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Rijssen

Geen klachten.

25 november 2019

Erwin uit Hammers

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Goed geholpen zomerbanden netjes schoongemaakt voordat ik ze meekreeg naar huis.

25 november 2019

F.Meijer uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Garantie geval koplamp vervangen

19 november 2019

Jan Nijland uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid10
10 Baan Oldenzaal

Altijd bereikbaar, welkom en snel geholpen. Top.

18 november 2019

Robin Huisken uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Rijssen

Goede service, vriendelijk. Er wordt je koffie aangeboden.

14 november 2019

Willem uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 november 2019

Pim Trommelen uit Enschede

8 Baan Hengelo

Professioneel en toch relaxed, aangenaam

13 november 2019

Ben Kamphaus uit Enschede

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 november 2019

Johan Lammerts van Bueren uit Delden

8 Baan Hengelo

Het bedrijf is goed! Alleen ons is gezegd dat bij de aankoop van de auto de kilometers geregistreerd konden worden in de Mercedes app, en dat is dus niet zo! Een standkachel en starten met de app is ook niet mogelijk. Terwijl dit bij Volvo al heel lang normaal is. Ik vindt dit echt enorm jammer en niet Mercedes waardig.

13 november 2019

Alexander van Haperen uit Hengelo

10 Baan Rijssen

afspraak is afspraak

13 november 2019

John uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Het was nu niet anders dan ander, gewoon weer tevreden

13 november 2019

olav schiller uit RAALTE

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

Perfect, niks aan toe te voegen!

13 november 2019

Clemens uit Enter

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Eigenlijk puur toevallig liepen we tegen een hele mooie GLC aan en na een proef en een aantal contact te hebben gehad, hebben we deze GLC gekocht. Het contact met Gert Jan Baan verliep zeer prettig en relaxed. Ook na levering zijn afspraken die niet zo duidelijk op papier waren gekomen toch goed nagekomen. Dit mede dankzij de andere (ook zeer vriendelijke) medewerkers.

13 november 2019

Rene uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Top

8 november 2019

Bert uit Holten

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

6 november 2019

rene Bal uit Borne

7 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 november 2019

Hans Amelink uit Boekelo

10 Baan Hengelo

erg goed, klantvriendelijke service!

4 november 2019

tyron van Malsen uit Scheemda

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

4 november 2019

Gerrit van het oever uit Boekelo

10 Baan Hengelo

Perfect !! Secuur. Een 10 is nog te laag.

4 november 2019

Rob van\'t Woudt uit Winterswijk

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

4 november 2019

cor ockeloen uit amsterdam

8 Baan Hengelo

Als werkplaats perfect Betreft verkoop een dikke onvoldoende

4 november 2019

Louis Oude Elferink uit Hengelo

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

4 november 2019

Harry Assink uit Borne

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

4 november 2019

Meine Bruinsma uit Enschede

9 Baan Hengelo

Mijn ervaring met Baan Hengelo zijn uitstekend.

4 november 2019

Gerjan Schelfer uit Neede

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 november 2019

Jan Frankot uit Hengelo

8 Baan Rijssen

goed maar niet goedkoop

29 oktober 2019

H uit rijssen

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 oktober 2019

Boswinkel uit

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 oktober 2019

Angela Lansink uit Hengelo

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 oktober 2019

Patrick van Huizen uit Nijmegen

10 Baan Rijssen

Top

28 oktober 2019

Barry uit Amersfoort

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Mijn ervaring is prima vandaar dat wij onze nieuwe auto ook weer bij u hebben gekocht, ondanks dat we 150 km ver wonen. Het is alleen jammer dat we nu steeds wat problemen hebben met de auto, zowel groot als klein, tot nog toe is dat keurig opgelost.

28 oktober 2019

Nelleke uit Zwaagdijk-oost

  • service10
10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 oktober 2019

nashwan al naiemi uit Hengelo ov

5 Baan Rijssen

Zo'n uurtarief maakt dat de klant ook extreem hoge eisen mag stellen. De toekomst zal in mijn geval moeten uitwijzen of Baan c.q. Mercedes dit waar gaat maken. Dat het navigatie systeem via updates betaald moet worden is een slecht voorteken. De eerste 16000 km hebben al ruim 750 euro aan service onderhoud gekost, voor mij een record waar geen van mijn vorige auto's aan kan tippen. Onder het kopje "Aanbevelen" wil ik eigenlijk nog niets invullen, maar omdat het niet anders kan vul ik vooralsnog nee in.

21 oktober 2019

Johan uit Rijssen

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

16 oktober 2019

Ren Bijen uit Weerselo

10 Baan Hengelo

Vriendelijk, voorkomend en vakkundig

12 oktober 2019

Eric Ros uit Driehuis

10 Baan Hengelo

Super service gericht en klantvriendelijk bedrijf. Top.

10 oktober 2019

Theo Damhuis uit Tilligte

10 Baan Rijssen

Na melding werd mijn auto snel weg gesleept en kon hem de volgende dag al terug halen

8 oktober 2019

Heikens uit Hellendoorn

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 september 2019

HBM uit Haaksbergen

10 Baan Hengelo

Over de service afdeling niets meer dan positief, de manier waarop de verkoop is geregeld heeft mij uiteindelijk doen besluiten om voor een andere dealer/merk te kiezen.

24 september 2019

Patrick Roode uit Losser

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 september 2019

gerrit pallast uit ootmarsum

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

18 september 2019

Han Wientjes uit Haaksbergen

10 Baan Rijssen

Vriendelijkheid is een integraal onderdeel van kwaliteit en voor mij erg belangrijk. Bij u is dat uitstekend geregeld.

18 september 2019

Jesse uit Apeldoorn

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Telefonische bereikbaarheid is slecht/ ver onder de maat. Daarnaast duurt het doorverbinden veel te lang??!! Al meerdere keren aangegeven aan medewerkers

17 september 2019

Gerard Bokum ten uit HENGELO

9 Baan Hengelo

Extreem positief, met name vanwege Ralph, hij is mijn contact persoon bij Baan

12 september 2019

Jacques Mathijsen uit Hengelo

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 september 2019

P Bant uit Haaksbergen

9 Baan Rijssen

gewoon goed

11 september 2019

Jan uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Als je een goed gevoel blijft houden bij een dienstverlenend bedrijf waarom zou je dan switchen.

11 september 2019

Henk Beelaard uit Spijkenisse

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
9 Baan Rijssen

Ben direct geholpen door de werkplaats medewerker

7 september 2019

W.A.J. uit Holten

  • service9
  • deskundigheid9
9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

3 september 2019

rob kip uit enschede

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

3 september 2019

Willem Dijk uit Enschede.

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

3 september 2019

Ben Hilverink uit Hengelo

9 Baan Hengelo

Met Garage en werkplaats te vreden maar antwoord mercedes Nederland absolut NIET.!!!!Vraag maar bij Ralf Krijt.

2 september 2019

Tonny Rikkerink uit Ahaus

7 Baan Hengelo

Nette ontvangst. Deskundige mensen, maar na een storingsmelding op mijn dashboard naar de garage gegaan. Storing netjes verholpen, maar ik zou terug gebeld worden over de oorzaak en hoe dit in de toekomst te voorkomen. Dag later er achteraan gebeld en de bewuste medewerker was in gesprek. Hij zou me terugbellen. We zijn nu 3 weken verder en hij moet nog terug bellen. Verder vind ik de rekeningen aan de hoge kant. Kwaliteit is prima en dat heeft uiteraard zijn prijs, maar het kan ook te gortig.

2 september 2019

Ivo Haverkort uit Hengelo

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 september 2019

Henny Brevink uit Enschede

9 Baan Hengelo

Bovenverwachting. Goede ontvangst receptie goede uitleg van onderhoud en reparatie zoals ook uitleg over de tachograaf

2 september 2019

Henk Kollen uit Enschede

10 Baan Rijssen

Vakkundig geholpen, geweldige service.

2 september 2019

H. uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Zeer coulant.

2 september 2019

Jhj uit Olst

  • service8
  • deskundigheid8
9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

20 augustus 2019

Adriaan Terpstra uit Enschede

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

18 augustus 2019

Marco Ros uit Enschede

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

14 augustus 2019

Joop Steffens uit Almelo

9 Baan Hengelo

Altijd vriendelijk en goed behulpzaam

13 augustus 2019

Hans Van Aalderen uit Vriezenveeen

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 augustus 2019

henk kotte uit oldenzaal

2 Baan Hengelo

Bij deze onderhoudsbeurt zeer slechte ervaring. Niet alle olie was verwijdered waardoor met nieuwe olie het peil veel te hoog was. Gevolg. grote rookwolken, waarbij ik denk dat ik iets beschadigd heb aan de auto. Bleek 2 liter teveel olie met auto in noodprogramma. Slechte beurt

5 augustus 2019

anoniem uit

10 Baan Hengelo

Vlotte service, nette afhandeling.

5 augustus 2019

Conner van Stee uit

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 augustus 2019

Jan Morsink uit enschede

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 augustus 2019

hans bijen uit oldenzaal

9 Baan Hengelo

Erg positief, ondanks het feit dat ik de auto niet gekocht heb bij Baan. Prima service en medewerkers.

5 augustus 2019

Peter Ekelhof uit Oldenzaal

1 Baan Hengelo

Bert Bakker vr 2 aug. 11:30 (3 dagen geleden)aan baanAan de bedrijfsleiding van Vestiging Hengelo,Geachte heer,De volgende klacht wil ik onder uw aandacht brengen.Vorig jaar 02-07-2018 heb ik in uw werkplaats de airco van mijn auto laten repareren( km-stand 134785 ), zie nota 10294674. De temperatuur van mijn auto is altijd ingesteld rond de 20 graden, een juiste werking van de airco valt dan ook nauwelijks of niet op.In juni dit jaar constateerde ik echter dat de airco niet goed functioneerde en heb onder vermelding van de vorige reparatie de auto weer ter reparatie aangeboden .De tijdsduur, start werkorder datum 26-06 en uiteindelijke aflevering 31-07, stemde mij niet tot enige vrolijkheid.Ook ben ik ontstemd over de hoogte van de nota 10301698 ( km-stand 141637 ), omdat door het niet voorradige zijn van het slangetje, mij m.i. ook nog dubbele kosten zijn berekend. Tevens is de eerste reparatie niet goed uitgevoerd, niet de o-ring was de oorzaak van de lekkage, maar m.i. het hogedrukslangetje.Tussen eerste en tweede reparatie is slechts 6.852 km gereden.Uw reactie afwachtende, met vriendelijke groet,Hoogachtend,E.J. Bakker

5 augustus 2019

e.j. bakker uit Delden

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 augustus 2019

J.C. Metsch uit hengelo

6 Baan Hengelo

Keyless go werkte niet.Ik ben van mening dat dit defect na 2.5 jaar niet mag optreden. Verwacht op zijn minst een coulanceregeling, maar denk dat dit garantie zou moeten zijn. Er is echter gewoon een factuur verstuurd, zonder overleg. Hoe jagen we onze klanten de deur uit. Wensink zit in Apeldoorn. Jullie in Hengelo. Dat is dichterbij en daarmee de enige reden om klant te blijven, al ruim twintig jaar. Ik ben een sukkel!

31 juli 2019

P Bant uit Haaksbergen

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 juli 2019

Peter Smienk uit Almelo

10 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 juli 2019

Marcel Wiggers uit Enschede

10 Baan Hengelo

Je word er altijd netjes ontvangen en te woord gestaan waar je omvraagt

31 juli 2019

Jan Borggreve uit Tilligte

8 Baan Hengelo

Storing in alarm wat helaas niet bij 1e bezoek werd opgelost. Tijdelijke oplossing bleek niet tijdelijk te zijn dus 2e bezoek nodig. Verder snel en goed geholpen en te woord gestaan.

30 juli 2019

Martin Reuvekamp uit Almelo

9 Baan Hengelo

Sensor buitentemperatuurmeter vervangen.Snelle en vakkundige hulp.Op de rekening handelingen gefactureerd die niet uitgevoerd zijn en ook niet nodig waren!Na reclamatie zonder problemen opgelost.

29 juli 2019

anoniem uit

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

29 juli 2019

Ineke Logt uit Bentelo

10 Baan Hengelo

Prima klantvriendelijk en eerlijk

29 juli 2019

Conny Larmene uit Enschede

8 Baan Hengelo

zeer goed.Denken mee met de klant.vriendelijk en betrokken personeel.

25 juli 2019

Harold Moes uit Hengelo

9 Baan Hengelo

Goed, vriendelijk en direct geholpen

24 juli 2019

Rob Kalsbeek uit Hengelo

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 juli 2019

Onno Man uit Hoofddorp

9 Baan Hengelo

Al jaren goede ervaring met Baan Hengelo. Je wordt er goed en correct geholpen.

23 juli 2019

Han Stoeten uit Enschede

9 Baan Hengelo

alles prima, maar als je de nota krijgt en je moet ca. 50,00 betalen voor een leenauto (volgens mij een smart) dan ben je wel teleurgesteld. Past niet bij een Mercedes dealer, zeker als je mensen spreekt die het bedrag gecrediteerd kregen na reclamering.

22 juli 2019

frank knoef uit HENGELO OV

8 Baan Hengelo

Met de werkplaats en de medewerkers van Baan Hengelo ben ik zeer tevreden, altijd vriendelijk, klantgericht en behulpzaam en oplossingsgericht. reparaties altijd vlot. groot compliment voor hun. in tegenstelling met de afdeling verkoop, dit ook gemeld, maar het schijnt directie besluit te zijn om lease rijders anders te behandelen dan vast klanten. Ik was altijd vaste klant voor lease rijder en dit kan het ook weer worden, maar voor de komende jaren mede door slechte klantgerichtheid nu gekozen voor ander merk auto. hoe kan en directie een dergelijk besluit nemen. Geen namen genoteerd, geen handdruk, ik vind het onbeschoft beleid van een Mercedes garage.

22 juli 2019

Jeroen van der Glas uit Enschede

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 juli 2019

Fatih Bahar uit Almelo

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 juli 2019

Paul Ankersmid uit Markelo

10 Baan Hengelo

prettig en zorgvuldig, voor een 10 moet alles perfect zijn en dat was het helaas niet.een 9 is ook zeer goed.

15 juli 2019

G.J Brugge uit Hengelo

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

15 juli 2019

Geert Pots uit Delden

9 Baan Hengelo

Vriendelijke medewerkers die een goede service verlenen en doen wat ze beloven. De auto is na een onderhoudsbeurt, hoe klein ook, altijd keurig gewassen. Dit noem ik service.

15 juli 2019

Gerard Nijhof uit Deurningen

8 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 juli 2019

Johnny Geesing uit ENSCHEDE

9 Baan Hengelo

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

10 juli 2019

Egbert Revoort uit Almelo

9 Baan Hengelo

Klant vriendelijke ontvangst en nette bediening.Goede service en deskundigheid.

10 juli 2019

Engelbert Jan Heimerink uit Bentelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 juli 2019

Ramzy Elmashtooly uit Noordwijkerhout

8 Baan Rijssen

Ik geef een hoog cijfer voor service.Maar.... ik was in de garage met de mededeling dat mijn airco niet werkte terwijl ik enige maande geleden een reparatie heb laten uitvoeren aan het systeem ( o.a. een nieuwe pomp laten inzetten) en nu krijg ik te horen dat er geen vervangende leiding is te monteren ( mercedes ML 320) onder deel is niet leverbaar. Dit klinkt ongeloofwaardig.Ik overweeg in Duitsland een second opinie te vragen bij een mercedes dealer.Is min service inschatting van een 8 te hoog? met vr. gr. D.de Rover Ik heb het bericht van het niet kunnen leveren van een onderdeel vernomen bij mijn dealer in Rijssen

3 juli 2019

.D. de Rover uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 juli 2019

Robert Koenjer uit Heino

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 juni 2019

Andr Fahner uit Holten

6 Baan Rijssen

twijfelachtig

24 juni 2019

wim bruggink uit rijssen

10 Baan Rijssen

Top bedrijf.

14 juni 2019

Edwin Post uit Vriezenveen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Mark ter Laak uit Hengelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Rob Peters uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Prettigge mensen met verstand van zaken die hun afspraken nakomen Kom hier met plezier terug Al 10 jaar lang

28 mei 2019

Paul Van haren uit Bemmel

9 Baan Rijssen

afspraak voor onderhoud. Keurige ontvangst. Op afgesproken tijd stond de auto klaar. Gewoon prima geregeld.

28 mei 2019

Rob Bentsink uit Almelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 mei 2019

Hans Kelderman uit Lierderholthuis

9 Baan Rijssen

klantvriendelijk, meedenkend met de klant.

14 mei 2019

Annemarie Baan uit Rijssen

10 Baan Rijssen

wagen voor de eerste keer apk , is al 4 jaar in onderhoud bij baan, altijd netjes en goed behandeld, super service

8 mei 2019

Erik Voortman uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Goed bedrijf

7 mei 2019

G.A. Haverslag uit Holten

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 mei 2019

Erwin Hammers uit Wierden

2 Baan Rijssen

mooie CLA 250 gekocht , helaas na een bezoek van mijn vrouw is niet het gehele lijstje wat wij gemaakt hadden afgewerkt . Na een 2 tal weken ben ikzelf met mijn vrouw terug gegaan en toen is er zga niks gedaan enz enz de laatste keer is er 1 schokbreker van een te koop staande auto afgehaald en onder die van ons gemonteerd ( achter rechts) ikzelf heb de schokbreker die onder onze auto vandaan kwam ingedrukt en hoorde het kraken wat veroorzaakt werd door het gele foam aanslag rubber . Jammer dat ik als klant dit moet laten zien en horen aan 3 monteurs , Ook de beide achterbanden waren gecupt !! dit was onzin volgens de man van de werkplaats receptie er zit nog ruim 6 mm profiel op. Voordat ik hier naar binnen ben gegaan heb ik deze auto en banden laten controleren bij de Mercedes in Doetinchem en bij een bandenboer beide zeggen hetzelfde. In rijssen speciaal gestopt bij de Kwik Fit en deze heeft een offerte gemaakt met daarop de bevinden en nog blijft Baan twente zeggen dat het netjes is . Het is echt geen gehoor met rijden wat een lawaai . Nu na een flink gesprek en boos worden zijn er 2 nieuwe michelins onder gekomen waar ik dus 100 euro voor heb betaald !! Over mijn gereden kilometers 5 a 6 keer a 85 km heen en 85 km terug heb ik een kwart tank vergoeding gehad . Baan twente misschien word het een tijd voor een opfris cursus voor de werkplaats enz en geen verbouwing v d zaak . Ik heb gevraagt voor een gesprek met de grote directeur helaas niets op gehoord vandaar dat ik het hier plaats ik ben wel goed maar niet GEK

1 mei 2019

Marc uit sHeerenberg

10 Baan Rijssen

UItstekende afhandeling en communicatie. Signaaltje een dag voorafgaand per SMS, ideaal.

29 april 2019

Willy Bijen uit Almelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

29 april 2019

Frans Van Item uit Hoofddorp

10 Baan Rijssen

Prima

29 april 2019

anoniem uit

10 Baan Rijssen

fantastisch geholpen, flexibel op zaterdagochtend

29 april 2019

Sonja Markink uit Veessen

10 Baan Rijssen

zeer klantvriendelijk en altijd vinden ze een oplossing voor problemen. Ik heb veel gedoe met mijn auto (veel garantiewerk) en wordt telkens keurig opgelost.

16 april 2019

John Groll uit Holten

9 Baan Rijssen

Zeer goede ervaringen met de vakkundige en vriendelijke medewerkers

16 april 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Prima echter vanmorgen liep de auto in het begin op 5 cilinders. Na 10 minuten stationair draaien ging hij weer op 6 cilinders rijden. We moeten deze week 4500 kilometer rijden dus geen tijd om ernaar te laten kijken. We hopen dat het goed gaat en niet weer gebeurd.

8 april 2019

Rudy van de Ven uit Enter

9 Baan Rijssen

Prettig contact tijdens procedure aanschaf auto bij Baan. Contact met werkplaats voor aflevering prima. De naam van Brian locatie Rijssen mag hierbij genoemd worden in positieve zin.

8 april 2019

Gerrit Odink uit Enschede

7 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

8 april 2019

Ruben Meinders uit rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 april 2019

Berend Baan uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 maart 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Nog geen ervaring. Baan Hengelo bracht de auto voor een beurt ivm aanschaf van de B200 bij jullie. Hij is netjes onderhouden en ben tevreden. Ben dus niet zelf bij jullie geweest.

26 maart 2019

Rob Ebbink uit Hengelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 maart 2019

H. van Voorthuijsen uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

anoniem uit

9 Baan Rijssen

We hebben een vrachtwagen ingeruild voor nieuwe actros. Prima geregeld

25 maart 2019

Freek Ten Brinke uit Enter

10 Baan Rijssen

Heel goed. Professioneel maar ook sympathiek. Staan altijd voor je klaar. Vriendelijk en accuraat.

25 maart 2019

johan Diepeveen uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

Willem Feenstra uit almelo

10 Baan Rijssen

Techniek

25 maart 2019

Hans Graven uit Utrecht

7 Baan Rijssen

Gewoon goed ! Eerste Afspraak is mooi verlopen !

15 maart 2019

Teunes van Kolthoorn. uit Rijssen

8 Baan Rijssen

Goed

12 maart 2019

Rob Schaik, van uit Almelo

10 Baan Rijssen

Top Dealer. Beste Mercedes Benz dealer van Nederland. Hier ben je ten allertijde klant en wordt altijd naar de klant geluisterd met eigen inlevingsvermogen in hun vaste klanten.

12 maart 2019

Robert van der Wel uit Zoetermeer

8 Baan Rijssen

Goede ervaringen, snel en deskundig antwoord op vragen. Alleen de afwikkeling van de schade blijft nu op zich wachten.

6 maart 2019

Willem Jan ter Hoek uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Zeer prettige ontvangst, persoonlijke benadering, aandacht voor details. Een rondje lopen door de \"oldtimer\" showroom op de bovenste etage is een heerlijke tijdsbesteding. Nog steeds blij dat ik mijn eerste Mercedes bij Martijn Esman heb gekocht.

5 maart 2019

Luc Britstra uit ARNHEM

6 Baan Rijssen

Service wat prima, auto was na de onderhoudsbeurt zelfs van binnen schoongemaakt. Wel vond ik de totaalprijs tegenvallen bij een grote beurt (B-code). Ik ging ervan dat ik met 399 euro klaar zou zijn als ik de MB website mocht geloven. Vervolgens bij het inleveren van de sleutels hoorde ik dat er 4x bougies en een luchtfilter er extra bij zouden komen en ik uiteindelijk 780 euro moest betalen. Ik kwam dus voor een verrassing te staan en dat viel me tegen. MB Baan is verder een prima bedrijf en ik ben netjes geholpen, alleen de prijzen vind ik vrij fors en niet vooraf juist gecommuniceerd. Ik ga de volgende keer verder kijken of het elders goedkoper kan.

5 maart 2019

Reinald Voortman uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Super goed bedrijf en erg vriendelijk

5 maart 2019

John Hoekstra uit Bovenkarspel

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 maart 2019

DAJ Poortman uit Zuna(Wierden)

9 Baan Rijssen

Tot nu toe goede ervaringen. Onderhoudsbeurt (Service B1) kon snel, binnen 1 week, ingepland worden. Men neemt de tijd voor mij bij vragen. Ik krijg goede uitleg over de werkzaamheden. Positief over beschikbaarheid en comfort van de leenauto. Bij het weer ophalen van mijn auto, is deze grondig gewassen en gestofzuigd, top! Nog wel een vraag: Is het klantexemplaar Checklist Mercedes-Benz Onderhoudssysteem komen te vervallen? Ik heb 2 exemplaren van onderhoudsbeurten van 19-06-2015 en 24-03-2017, daarna niet meer. Ik vind dit wel een handig overzicht van uitgevoerde werkzaamheden aan en aandachtspunten van de auto.

27 februari 2019

Marcel uit Zwolle

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 februari 2019

Ingrid Lansink uit Reutum

3 Baan Oldenzaal

Leuk bedrijf, maar volgens mij niet veel kennis van laadkleppen, zijn er zeer vaak mee geweest. Zou het beter vinden om doorverwezen te worden naar een specialist.

19 februari 2019

Wim uit

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 februari 2019

harmen brinks uit rijssen

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 februari 2019

HARRY MONDEEL uit rijssen

9 Baan Rijssen

Goed

16 februari 2019

Henk Kamphuis uit Aadorp

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 februari 2019

Gerard Scheffer uit Vriezenveen

10 Baan Rijssen

Gewoon \"weer\" helemaal top!

11 februari 2019

Bob Van Alst uit Holten

6 Baan Rijssen

Over het algemeen positief, maar laten hier en daar ook steken vallen. Onlangs winterbanden op de auto laten zetten, helaas heeft men van één band vergeten de moeren goed aan te draaien. Waardoor ik met een loszittende band heb rond gereden. Verder aangegeven dat ik soms een sterke benzine lucht rook in de buurt van de auto. Men heeft even snel gekeken en vervolgens kreeg ik de melding dat ik het zelf maar even in de gaten moet houden. Dat lijkt me niet helemaal de juiste reactie.

11 februari 2019

Jelle ten Broeke uit HAAKSBERGEN

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 februari 2019

Gerd Koldenhof uit Veessen

7 Baan Rijssen

Jaarlijkse onderhoudsbeurt.

11 februari 2019

Marinus Waanders uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Goede service, vriendelijk personeel.

1 februari 2019

Herman Schoenmaker uit Enter

9 Baan Rijssen

prima service

31 januari 2019

John Pattiasina uit Almelo

10 Baan Rijssen

Zeer goed, de monteur onderzocht het probleem en legde telkens netjes uit wat hij ging doen. Belangrijkste is dat het geheel weer naar behoren functioneert!

28 januari 2019

Gerard van Bennekom uit Almelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

23 januari 2019

H Bergboer uit Nijverdal

10 Baan Oldenzaal

Uitstekend

22 januari 2019

Peter Belderink uit Oldenzaal

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 januari 2019

Roy Post uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 januari 2019

Jos Tutert uit Raalte

9 Baan Oldenzaal

Tot op heden perfect. Afspraken worden nagekomen.

8 januari 2019

Jos Broekhuis uit Gildehaus

10 Baan Rijssen

Bijzonder goed. Professioneel maar ook klantvriendelijk. Kan ik een ieder aanbevelen.

7 januari 2019

Johan Diepeveen uit Entr

10 Baan Rijssen

Zeer tevreden

7 januari 2019

Robert Ktter uit De Lutte

9 Baan Rijssen

Prettig bedrijf

19 december 2018

Menso Tijssen uit Herveld

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 december 2018

Frans Duin uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Mijn ervaring is ronduit goed te noemen.

19 december 2018

Hans Berkhof uit Wierden

6 Baan Rijssen

Eerste Arocs sinds een tijdje

19 december 2018

Harry Remmink uit Zenderen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 december 2018

Lambert Arins uit Nijmegen

8 Baan Oldenzaal

Goed en deskundigen geholpen maar wel heel prijzig. Klant voor mij klaagde ook over de hoogte van de nota.

26 november 2018

anoniem uit

3 Baan Oldenzaal

Afspraken worden nagekomen, moeten wel heel vaak terugkomen met dezelfde laadklep om deze goed te krijgen. Vraag mij dan ook af of er genoeg expertise hiervoor is of dat wij met laadkleppen beter naar een ander bedrijf kunnen gaan.

15 september 2018

wim uit

9 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 augustus 2018

Ren Kip uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Top!

24 juli 2018

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Prima, bijna nooit een klacht en als er wat wordt direct geholpen.

23 juli 2018

Peter Belderink uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 april 2018

Robin Huisken uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 april 2018

Ron Snijders uit Oldenzaal

6 Baan Oldenzaal

Op zich goed, alleen het probleem waar we voor kwamen is niet opgelost

9 april 2018

Jan Steggink uit Oldenzaal

9 Baan Oldenzaal

Goed

8 januari 2018

Jeroen Albers uit Denekamp

10 Baan Oldenzaal

Professioneel en accuraat

15 november 2017

Rick Hellegers uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

ZEER GOED

7 november 2017

Henk Bosch uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

prima contact , geen problemen.

30 juli 2017

Edwin Happe uit Bedum

9 Baan Oldenzaal

Zeer goed, correct snel en netjes.

26 juli 2017

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 juli 2017

Rob Abbenhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Super. Goede sevicies. Vriendelijk,behulpzaam en meedenkend personeel

12 juni 2017

A H Gokce uit Losser

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 april 2017

Ren Kip uit Oldenzaal

5 Baan Oldenzaal

slecht

18 januari 2017

joost savonije uit enschede

6 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 januari 2017

Jasper Moekotte uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Prima, word altijd vriendelijk geholpen.

19 december 2016

Jeroen Albers uit Denekamp

9 Baan Oldenzaal

Flexibel, prettig omgang, kortom een bedrijf waar je naar toe blijft gaan.

22 november 2016

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 november 2016

Ton Sas uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

TOP SERVICE

31 oktober 2016

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Ons ervaring met baan Oldenzaal is uitstekend. Geweldige service en Personeel is uitmunted.. Fijn om zo\'n Mercedes dealer in de buurt te hebben Met vriendelijke groet Holland Motorsport

27 september 2016

Afram Gokce uit Losser

9 Baan Oldenzaal

Altijd snelle service & goede opvolging

20 september 2016

Bastian Nijhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Beste werkplaats ter wereld!!!

6 september 2016

Dieter Zetsche uit Mnchen

9 Baan Oldenzaal

Ze willen graag helpen.

18 mei 2016

Ben uit


Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart