Reviews

De mening van onze klanten vinden wij belangrijk. Na aanschaf of onderhoud van een auto vragen wij onze klanten ons dan ook om ons te beoordelen. Eerlijk, open en transparant. Via Klantenvertellen.nl kunt u inzien hoe onze klanten onze dienstverlening beoordelen.


Zelf een review achterlaten, klik hier en maak gelijk hieronder eerst een keuze voor uw vestiging.


Zelf beoordelen

Kies de vestiging waar u een beoordeling voor wilt achterlaten.

9 Baan Rijssen

Goede service, vriendelijk. Er wordt je koffie aangeboden.

14 november 2019

Willem uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

afspraak is afspraak

13 november 2019

John uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Het was nu niet anders dan ander, gewoon weer tevreden

13 november 2019

olav schiller uit RAALTE

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

Perfect, niks aan toe te voegen!

13 november 2019

Clemens uit Enter

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Eigenlijk puur toevallig liepen we tegen een hele mooie GLC aan en na een proef en een aantal contact te hebben gehad, hebben we deze GLC gekocht. Het contact met Gert Jan Baan verliep zeer prettig en relaxed. Ook na levering zijn afspraken die niet zo duidelijk op papier waren gekomen toch goed nagekomen. Dit mede dankzij de andere (ook zeer vriendelijke) medewerkers.

13 november 2019

Rene uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Top

8 november 2019

Bert uit Holten

  • service10
  • deskundigheid10
8 Baan Rijssen

goed maar niet goedkoop

29 oktober 2019

H uit rijssen

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
10 Baan Rijssen

Top

28 oktober 2019

Barry uit Amersfoort

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Mijn ervaring is prima vandaar dat wij onze nieuwe auto ook weer bij u hebben gekocht, ondanks dat we 150 km ver wonen. Het is alleen jammer dat we nu steeds wat problemen hebben met de auto, zowel groot als klein, tot nog toe is dat keurig opgelost.

28 oktober 2019

Nelleke uit Zwaagdijk-oost

  • service10
5 Baan Rijssen

Zo'n uurtarief maakt dat de klant ook extreem hoge eisen mag stellen. De toekomst zal in mijn geval moeten uitwijzen of Baan c.q. Mercedes dit waar gaat maken. Dat het navigatie systeem via updates betaald moet worden is een slecht voorteken. De eerste 16000 km hebben al ruim 750 euro aan service onderhoud gekost, voor mij een record waar geen van mijn vorige auto's aan kan tippen. Onder het kopje "Aanbevelen" wil ik eigenlijk nog niets invullen, maar omdat het niet anders kan vul ik vooralsnog nee in.

21 oktober 2019

Johan uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Na melding werd mijn auto snel weg gesleept en kon hem de volgende dag al terug halen

8 oktober 2019

Heikens uit Hellendoorn

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Rijssen

Vriendelijkheid is een integraal onderdeel van kwaliteit en voor mij erg belangrijk. Bij u is dat uitstekend geregeld.

18 september 2019

Jesse uit Apeldoorn

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

gewoon goed

11 september 2019

Jan uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Als je een goed gevoel blijft houden bij een dienstverlenend bedrijf waarom zou je dan switchen.

11 september 2019

Henk Beelaard uit Spijkenisse

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
9 Baan Rijssen

Ben direct geholpen door de werkplaats medewerker

7 september 2019

W.A.J. uit Holten

  • service9
  • deskundigheid9
10 Baan Rijssen

Vakkundig geholpen, geweldige service.

2 september 2019

H. uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Zeer coulant.

2 september 2019

Jhj uit Olst

  • service8
  • deskundigheid8
9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 juli 2019

Ramzy Elmashtooly uit Noordwijkerhout

8 Baan Rijssen

Ik geef een hoog cijfer voor service.Maar.... ik was in de garage met de mededeling dat mijn airco niet werkte terwijl ik enige maande geleden een reparatie heb laten uitvoeren aan het systeem ( o.a. een nieuwe pomp laten inzetten) en nu krijg ik te horen dat er geen vervangende leiding is te monteren ( mercedes ML 320) onder deel is niet leverbaar. Dit klinkt ongeloofwaardig.Ik overweeg in Duitsland een second opinie te vragen bij een mercedes dealer.Is min service inschatting van een 8 te hoog? met vr. gr. D.de Rover Ik heb het bericht van het niet kunnen leveren van een onderdeel vernomen bij mijn dealer in Rijssen

3 juli 2019

.D. de Rover uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 juli 2019

Robert Koenjer uit Heino

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 juni 2019

Andr Fahner uit Holten

6 Baan Rijssen

twijfelachtig

24 juni 2019

wim bruggink uit rijssen

10 Baan Rijssen

Top bedrijf.

14 juni 2019

Edwin Post uit Vriezenveen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Mark ter Laak uit Hengelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Rob Peters uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Prettigge mensen met verstand van zaken die hun afspraken nakomen Kom hier met plezier terug Al 10 jaar lang

28 mei 2019

Paul Van haren uit Bemmel

9 Baan Rijssen

afspraak voor onderhoud. Keurige ontvangst. Op afgesproken tijd stond de auto klaar. Gewoon prima geregeld.

28 mei 2019

Rob Bentsink uit Almelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 mei 2019

Hans Kelderman uit Lierderholthuis

9 Baan Rijssen

klantvriendelijk, meedenkend met de klant.

14 mei 2019

Annemarie Baan uit Rijssen

10 Baan Rijssen

wagen voor de eerste keer apk , is al 4 jaar in onderhoud bij baan, altijd netjes en goed behandeld, super service

8 mei 2019

Erik Voortman uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Goed bedrijf

7 mei 2019

G.A. Haverslag uit Holten

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 mei 2019

Erwin Hammers uit Wierden

2 Baan Rijssen

mooie CLA 250 gekocht , helaas na een bezoek van mijn vrouw is niet het gehele lijstje wat wij gemaakt hadden afgewerkt . Na een 2 tal weken ben ikzelf met mijn vrouw terug gegaan en toen is er zga niks gedaan enz enz de laatste keer is er 1 schokbreker van een te koop staande auto afgehaald en onder die van ons gemonteerd ( achter rechts) ikzelf heb de schokbreker die onder onze auto vandaan kwam ingedrukt en hoorde het kraken wat veroorzaakt werd door het gele foam aanslag rubber . Jammer dat ik als klant dit moet laten zien en horen aan 3 monteurs , Ook de beide achterbanden waren gecupt !! dit was onzin volgens de man van de werkplaats receptie er zit nog ruim 6 mm profiel op. Voordat ik hier naar binnen ben gegaan heb ik deze auto en banden laten controleren bij de Mercedes in Doetinchem en bij een bandenboer beide zeggen hetzelfde. In rijssen speciaal gestopt bij de Kwik Fit en deze heeft een offerte gemaakt met daarop de bevinden en nog blijft Baan twente zeggen dat het netjes is . Het is echt geen gehoor met rijden wat een lawaai . Nu na een flink gesprek en boos worden zijn er 2 nieuwe michelins onder gekomen waar ik dus 100 euro voor heb betaald !! Over mijn gereden kilometers 5 a 6 keer a 85 km heen en 85 km terug heb ik een kwart tank vergoeding gehad . Baan twente misschien word het een tijd voor een opfris cursus voor de werkplaats enz en geen verbouwing v d zaak . Ik heb gevraagt voor een gesprek met de grote directeur helaas niets op gehoord vandaar dat ik het hier plaats ik ben wel goed maar niet GEK

1 mei 2019

Marc uit sHeerenberg

10 Baan Rijssen

UItstekende afhandeling en communicatie. Signaaltje een dag voorafgaand per SMS, ideaal.

29 april 2019

Willy Bijen uit Almelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

29 april 2019

Frans Van Item uit Hoofddorp

10 Baan Rijssen

Prima

29 april 2019

anoniem uit

10 Baan Rijssen

fantastisch geholpen, flexibel op zaterdagochtend

29 april 2019

Sonja Markink uit Veessen

10 Baan Rijssen

zeer klantvriendelijk en altijd vinden ze een oplossing voor problemen. Ik heb veel gedoe met mijn auto (veel garantiewerk) en wordt telkens keurig opgelost.

16 april 2019

John Groll uit Holten

9 Baan Rijssen

Zeer goede ervaringen met de vakkundige en vriendelijke medewerkers

16 april 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Prima echter vanmorgen liep de auto in het begin op 5 cilinders. Na 10 minuten stationair draaien ging hij weer op 6 cilinders rijden. We moeten deze week 4500 kilometer rijden dus geen tijd om ernaar te laten kijken. We hopen dat het goed gaat en niet weer gebeurd.

8 april 2019

Rudy van de Ven uit Enter

9 Baan Rijssen

Prettig contact tijdens procedure aanschaf auto bij Baan. Contact met werkplaats voor aflevering prima. De naam van Brian locatie Rijssen mag hierbij genoemd worden in positieve zin.

8 april 2019

Gerrit Odink uit Enschede

7 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

8 april 2019

Ruben Meinders uit rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 april 2019

Berend Baan uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 maart 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Nog geen ervaring. Baan Hengelo bracht de auto voor een beurt ivm aanschaf van de B200 bij jullie. Hij is netjes onderhouden en ben tevreden. Ben dus niet zelf bij jullie geweest.

26 maart 2019

Rob Ebbink uit Hengelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 maart 2019

H. van Voorthuijsen uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

anoniem uit

9 Baan Rijssen

We hebben een vrachtwagen ingeruild voor nieuwe actros. Prima geregeld

25 maart 2019

Freek Ten Brinke uit Enter

10 Baan Rijssen

Heel goed. Professioneel maar ook sympathiek. Staan altijd voor je klaar. Vriendelijk en accuraat.

25 maart 2019

johan Diepeveen uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

Willem Feenstra uit almelo

10 Baan Rijssen

Techniek

25 maart 2019

Hans Graven uit Utrecht

7 Baan Rijssen

Gewoon goed ! Eerste Afspraak is mooi verlopen !

15 maart 2019

Teunes van Kolthoorn. uit Rijssen

8 Baan Rijssen

Goed

12 maart 2019

Rob Schaik, van uit Almelo

10 Baan Rijssen

Top Dealer. Beste Mercedes Benz dealer van Nederland. Hier ben je ten allertijde klant en wordt altijd naar de klant geluisterd met eigen inlevingsvermogen in hun vaste klanten.

12 maart 2019

Robert van der Wel uit Zoetermeer

8 Baan Rijssen

Goede ervaringen, snel en deskundig antwoord op vragen. Alleen de afwikkeling van de schade blijft nu op zich wachten.

6 maart 2019

Willem Jan ter Hoek uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Zeer prettige ontvangst, persoonlijke benadering, aandacht voor details. Een rondje lopen door de \"oldtimer\" showroom op de bovenste etage is een heerlijke tijdsbesteding. Nog steeds blij dat ik mijn eerste Mercedes bij Martijn Esman heb gekocht.

5 maart 2019

Luc Britstra uit ARNHEM

6 Baan Rijssen

Service wat prima, auto was na de onderhoudsbeurt zelfs van binnen schoongemaakt. Wel vond ik de totaalprijs tegenvallen bij een grote beurt (B-code). Ik ging ervan dat ik met 399 euro klaar zou zijn als ik de MB website mocht geloven. Vervolgens bij het inleveren van de sleutels hoorde ik dat er 4x bougies en een luchtfilter er extra bij zouden komen en ik uiteindelijk 780 euro moest betalen. Ik kwam dus voor een verrassing te staan en dat viel me tegen. MB Baan is verder een prima bedrijf en ik ben netjes geholpen, alleen de prijzen vind ik vrij fors en niet vooraf juist gecommuniceerd. Ik ga de volgende keer verder kijken of het elders goedkoper kan.

5 maart 2019

Reinald Voortman uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Super goed bedrijf en erg vriendelijk

5 maart 2019

John Hoekstra uit Bovenkarspel

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 maart 2019

DAJ Poortman uit Zuna(Wierden)

9 Baan Rijssen

Tot nu toe goede ervaringen. Onderhoudsbeurt (Service B1) kon snel, binnen 1 week, ingepland worden. Men neemt de tijd voor mij bij vragen. Ik krijg goede uitleg over de werkzaamheden. Positief over beschikbaarheid en comfort van de leenauto. Bij het weer ophalen van mijn auto, is deze grondig gewassen en gestofzuigd, top! Nog wel een vraag: Is het klantexemplaar Checklist Mercedes-Benz Onderhoudssysteem komen te vervallen? Ik heb 2 exemplaren van onderhoudsbeurten van 19-06-2015 en 24-03-2017, daarna niet meer. Ik vind dit wel een handig overzicht van uitgevoerde werkzaamheden aan en aandachtspunten van de auto.

27 februari 2019

Marcel uit Zwolle

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 februari 2019

Ingrid Lansink uit Reutum

3 Baan Oldenzaal

Leuk bedrijf, maar volgens mij niet veel kennis van laadkleppen, zijn er zeer vaak mee geweest. Zou het beter vinden om doorverwezen te worden naar een specialist.

19 februari 2019

Wim uit

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 februari 2019

harmen brinks uit rijssen

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 februari 2019

HARRY MONDEEL uit rijssen

9 Baan Rijssen

Goed

16 februari 2019

Henk Kamphuis uit Aadorp

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 februari 2019

Gerard Scheffer uit Vriezenveen

10 Baan Rijssen

Gewoon \"weer\" helemaal top!

11 februari 2019

Bob Van Alst uit Holten

6 Baan Rijssen

Over het algemeen positief, maar laten hier en daar ook steken vallen. Onlangs winterbanden op de auto laten zetten, helaas heeft men van één band vergeten de moeren goed aan te draaien. Waardoor ik met een loszittende band heb rond gereden. Verder aangegeven dat ik soms een sterke benzine lucht rook in de buurt van de auto. Men heeft even snel gekeken en vervolgens kreeg ik de melding dat ik het zelf maar even in de gaten moet houden. Dat lijkt me niet helemaal de juiste reactie.

11 februari 2019

Jelle ten Broeke uit HAAKSBERGEN

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 februari 2019

Gerd Koldenhof uit Veessen

7 Baan Rijssen

Jaarlijkse onderhoudsbeurt.

11 februari 2019

Marinus Waanders uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Goede service, vriendelijk personeel.

1 februari 2019

Herman Schoenmaker uit Enter

9 Baan Rijssen

prima service

31 januari 2019

John Pattiasina uit Almelo

10 Baan Rijssen

Zeer goed, de monteur onderzocht het probleem en legde telkens netjes uit wat hij ging doen. Belangrijkste is dat het geheel weer naar behoren functioneert!

28 januari 2019

Gerard van Bennekom uit Almelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

23 januari 2019

H Bergboer uit Nijverdal

10 Baan Oldenzaal

Uitstekend

22 januari 2019

Peter Belderink uit Oldenzaal

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 januari 2019

Roy Post uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

22 januari 2019

Jos Tutert uit Raalte

9 Baan Oldenzaal

Tot op heden perfect. Afspraken worden nagekomen.

8 januari 2019

Jos Broekhuis uit Gildehaus

10 Baan Rijssen

Bijzonder goed. Professioneel maar ook klantvriendelijk. Kan ik een ieder aanbevelen.

7 januari 2019

Johan Diepeveen uit Entr

10 Baan Rijssen

Zeer tevreden

7 januari 2019

Robert Ktter uit De Lutte

9 Baan Rijssen

Prettig bedrijf

19 december 2018

Menso Tijssen uit Herveld

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 december 2018

Frans Duin uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Mijn ervaring is ronduit goed te noemen.

19 december 2018

Hans Berkhof uit Wierden

6 Baan Rijssen

Eerste Arocs sinds een tijdje

19 december 2018

Harry Remmink uit Zenderen

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 december 2018

F.J ten Berge uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 december 2018

Lambert Arins uit Nijmegen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

29 november 2018

Jan Nijland uit Rijssen-Holten

9 Baan Rijssen

Goed, vriendelijk en gedegen

28 november 2018

Henk Dijkstra uit Hellendoorn

9 Baan Rijssen

zeer klantvriendelijk en behulpzaam

28 november 2018

Hennie ten Brummelhuis uit Nijverdal

8 Baan Oldenzaal

Goed en deskundigen geholpen maar wel heel prijzig. Klant voor mij klaagde ook over de hoogte van de nota.

26 november 2018

anoniem uit

9 Baan Rijssen

de mensen die werken bij de werkplaats zijn erg goed, naar mijn inzicht bedreven mensen die het beste willen. Fijn gevoel altijd.

26 november 2018

Andr Zwoferink uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 november 2018

Rob Otte uit Nijverdal

10 Baan Rijssen

Mijn ervaring heeft vooral te maken met de deskundigheid, flexibiliteit en het inlevingsvermogen van de hr G.J. ten Hove.

26 november 2018

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 november 2018

Harry Nijland uit Hengevelde

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 november 2018

Erwin Hammers uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

20 november 2018

Herman Schoenmaker uit Enter

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 november 2018

Gertie van den Burg uit Almelo

10 Baan Rijssen

Snelle en correcte service

12 november 2018

Louisa Van der Kolk uit Zuna

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 november 2018

Gerrit Voortman uit Rijssen

8 Baan Rijssen

Zoals altijd is de service TOP geregeld.

12 november 2018

Jan Gerritsen uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Professioneel maar gelijktijdig ook heel persoonlijk, waar nog word geluisterd naar de wens van de klant!

12 november 2018

H Bergboer uit Nijverdal

8 Baan Rijssen

Bijzonder accuraat en aangenaam.

2 november 2018

Jurgen Lohuis uit Ootmarsum

8 Baan Rijssen

Zowel aankoop als werkplaatsbezoek voldoet geheel aan de verwachting.

2 november 2018

JJ Jansen uit Lage Zwaluwe

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

23 oktober 2018

Jaap Reitsema uit Rijssen

3 Baan Oldenzaal

Afspraken worden nagekomen, moeten wel heel vaak terugkomen met dezelfde laadklep om deze goed te krijgen. Vraag mij dan ook af of er genoeg expertise hiervoor is of dat wij met laadkleppen beter naar een ander bedrijf kunnen gaan.

15 september 2018

wim uit

9 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 augustus 2018

Ren Kip uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Top!

24 juli 2018

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Prima, bijna nooit een klacht en als er wat wordt direct geholpen.

23 juli 2018

Peter Belderink uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 april 2018

Robin Huisken uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 april 2018

Ron Snijders uit Oldenzaal

6 Baan Oldenzaal

Op zich goed, alleen het probleem waar we voor kwamen is niet opgelost

9 april 2018

Jan Steggink uit Oldenzaal

9 Baan Oldenzaal

Goed

8 januari 2018

Jeroen Albers uit Denekamp

10 Baan Oldenzaal

Professioneel en accuraat

15 november 2017

Rick Hellegers uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

ZEER GOED

7 november 2017

Henk Bosch uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

prima contact , geen problemen.

30 juli 2017

Edwin Happe uit Bedum

9 Baan Oldenzaal

Zeer goed, correct snel en netjes.

26 juli 2017

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 juli 2017

Rob Abbenhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Super. Goede sevicies. Vriendelijk,behulpzaam en meedenkend personeel

12 juni 2017

A H Gokce uit Losser

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 april 2017

Ren Kip uit Oldenzaal

5 Baan Oldenzaal

slecht

18 januari 2017

joost savonije uit enschede

6 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 januari 2017

Jasper Moekotte uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Prima, word altijd vriendelijk geholpen.

19 december 2016

Jeroen Albers uit Denekamp

9 Baan Oldenzaal

Flexibel, prettig omgang, kortom een bedrijf waar je naar toe blijft gaan.

22 november 2016

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 november 2016

Ton Sas uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

TOP SERVICE

31 oktober 2016

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Ons ervaring met baan Oldenzaal is uitstekend. Geweldige service en Personeel is uitmunted.. Fijn om zo\'n Mercedes dealer in de buurt te hebben Met vriendelijke groet Holland Motorsport

27 september 2016

Afram Gokce uit Losser

9 Baan Oldenzaal

Altijd snelle service & goede opvolging

20 september 2016

Bastian Nijhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Beste werkplaats ter wereld!!!

6 september 2016

Dieter Zetsche uit Mnchen

9 Baan Oldenzaal

Ze willen graag helpen.

18 mei 2016

Ben uit


Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart