Klantenvertellen

Zelf beoordelen

Kies de vestiging waar u een beoordeling voor wilt achterlaten.

10 Baan Hengelo

Wederom goede ervaringen met dit bedrijf. Deskundig, klantvriendelijk en lekkere koffie. Tevens bieden zij een kantoortje als werkplek tijdens de werkzaamheden aan de auto. Dat scheelt heen en weer rijden en de inzet van een leenauto. Efficint!

2 augustus 2020

Ron uit Wesseling

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

goed

31 juli 2020

bennie uit albergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
6 Baan Hengelo

De c 180 werd aangeprezen als rookvrije auto. Dit klopte helaas niet. 1 x terug. Auto kreeg funbelebozonbehandrlinh..gdlaas bzx3 dagen keerde de vrijheid terug. 2e x terug. Ozon + shampneerbehandrling hendeltje. Foto's nu 1 dag geleden en hopelijk keert rooklucht niet terug. 3e x terug. Internetradio functie op de command werkt niet. Niet op tele2crn niet op Vodafone. Bij een andere c 189 van hetzelfde bouwjaar werkt het wel mercedes Rijssen Freek elkink is dit aan het uitzoeken. Bericht volgt.

30 juli 2020

Gert Willemsen uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Prima

30 juli 2020

G. Scheffer uit Geesteren

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
1 Baan Hengelo

5jaar garantie beloofd en bij betaald. garantie geweigerd, omdat accu buiten garantie zou vallen. Destijds telefonisch gevraagd in Utrecht of accu,s (dit ivm hybride)ook gedekt zijn en daar volmondig met ja bevestigd.

30 juli 2020

Karel Oude Wolbers uit Hengelo

10 Baan Rijssen

Probleem gemeld en de volgende dag verholpen.

30 juli 2020

Albert uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Deskundig, oplossings gericht, voorkomend en vriendelijk.

29 juli 2020

Eric uit Driehuis

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Oldenzaal

Gewoon goed dat is al jaren zo.

28 juli 2020

Peter Belderink uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Klantvriendelijk en prima service.

27 juli 2020

Mignon uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Zeer klantvriendelijke baliemedewerkers, vakkundige en gepassioneerde monteurs met liefde voor de auto.

27 juli 2020

Harold uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

Goed ontvangen, helder en duidelijk, verzorgd en snel.

27 juli 2020

Monica uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Duurde wel even, maar dat was bekend. Alleen jammer dat Mercedes nog geen update heeft voor de automatische versnelling.

27 juli 2020

Ronald uit Vroomshoop

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Zoals altijd prima service

27 juli 2020

Michel uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

Kom voor add blue ga met sportvelden weg mijn lieve vrouw een gift gekregen voor de spontane opdracht hiervoor en als klap op de vuurpijl de bus netjes aan de buitenkant gewassen want dat was geen gezicht met die mooie nieuwe velgen. En dat allemaal de dag voordat we op vakantie gingen. Werkplaatsteam BEDANKT!!!!!!

24 juli 2020

Bernd uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

goed en klantvriendelijk

23 juli 2020

tyron van Malsen uit Scheemda

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Van het maken van een afspraak, de ontvangst bij de werkplaatsreceptie tot met ophalen gewoon klasse, zoals Aftersales moet zijn!

23 juli 2020

Peter uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Snelle afhandeling, en uitstekende communicatie (Contactpersoon van Bauhaus is echter niet meer Dhr Diessen, deze mag u op Dhr Slagers zetten)

23 juli 2020

Erik uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

Klasse geholpen. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

23 juli 2020

Johannes Willighagen uit Enschede

  • service8
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Bandenschade is naar volle tevredenheid verholpen. Dit ondanks dat het wat meer tijd in beslag nam vanwege fabricaat en maat.

23 juli 2020

Ad uit Eibergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
5 Baan Hengelo

Kon wel direct naar gekeken worden, maar uiteindelijk wel lange tijd moeten wachten en het probleem zou een eenmalige zaak zijn. Nog geen half uur later was het probleem terug

22 juli 2020

Simon van Scheltinga uit Almelo

  • service8
  • deskundigheid4
7 Baan Rijssen

Goed ontvangen en snel geregeld volgens afspraak

22 juli 2020

Gert uit Hollander

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit5
9 Baan Hengelo

Alles volgens afspraak

21 juli 2020

PostNL uit Almelo

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
9 Baan Hengelo

zeer goed geholpen een flexibele instelling

21 juli 2020

Christian Scholten uit Goor

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Prima service met gewassen auto en leenfiets

21 juli 2020

Gert-Jan uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Ik ben zeer blij dat wij op korte termijn konden worden geholpen en het probleem direct werd opgelost.

20 juli 2020

Marielle Morsink uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Prettig , goed grholpen

20 juli 2020

D.H van der Burg uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Nvt

20 juli 2020

H.nijhuis uit Enter

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Zeer professioneel.

20 juli 2020

Eddy uit Westerhaar

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
1 Baan Hengelo

Wekenlang staat mijn gla daar met een storing in de zelfafsluitende achterklep, telkens weer een telefoontje met "we kunnen het euvel niet vinden" totdat de garantietermijn is verlopen en Baan t euvel ineens heeft gevonden, rekening volgt van 900 euro maar achterklep weigert nog steeds dienst, vertrouwe in Baan verloren en elders naar toegegaan, wat blijkt, Baan heeft voor schildertape gekozen om een afdichting te sealen ipv originele materialen, schildersbedrijven baan heeft de achterklep scheef gemonteerd zodat niets. Meer. Werktevsn de achterklep, elders hebben de storing opgelost tegen 38 euro,

17 juli 2020

Aniek uit Enschede

  • service1
  • deskundigheid2
  • prijs/kwaliteit2
9 Baan Hengelo

Goed geholpen. Gedaan wat was afgesproken

16 juli 2020

Adriaan uit Enschede

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Hengelo

Prima niets om aan te vullen en laat niets te wensen over

16 juli 2020

Hennie Vollenbroek uit Denekamp

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit6
8 Baan Hengelo

Ik wordt goed en correct behandelt in de werkplaats

16 juli 2020

Edwin /Duursma uit Enschede

  • service8
  • deskundigheid8
10 Baan Hengelo

Probleem direct opgelost

16 juli 2020

Paul uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Hengelo

Zoals boven genoemd!

16 juli 2020

Jerry uit Beuningen (OV)

  • service10
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
8 Baan Rijssen

Service verlening zoals het hoort. Volgens afspraak. duidelijke uitleg over reparaties, vervangend vervoer staat klaar. Top

16 juli 2020

Jan Willem Aman uit Daarlerveen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Altijd goed

15 juli 2020

Bert uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Baan Twente is voor mij een echte specialist in de automotive branch. Met echte vakkundige mensen!!!

15 juli 2020

Jan uit Bruins

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

Wij zijn zeertevreden over Baan bedrijfsautos.

15 juli 2020

H.G.A. Geelen uit Deurningen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Hengelo

Gedaan wat is afgesproken.

15 juli 2020

Rob uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Naar volle tevredenheid geholpen

15 juli 2020

Arjan Haarman uit Losser

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

De service verlening was voor mij boven verwachting. Binnen mijn familie/kennis/zakelijk netwerk krijg ik nog wel eens te horen dat er meer werkzaamheden/producten worden gefactureerd waar de klant niet op gerekend had. Advies: maak duidelijke afspraken met klant wat er wel en niet uitgevoerd wordt. Verkoop uw service duidelijk.

15 juli 2020

Engelbert Heimerink uit Bentelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Vriendelijke mensen en Arjan heeft ons heel netjes geholpen.

15 juli 2020

Dianne uit Ootmarsum

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Goed

15 juli 2020

Robert uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Goed

15 juli 2020

Michel uit Enschede

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Goed

15 juli 2020

Jos uit Hellendoorn

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Prettige overleg

15 juli 2020

Jan uit Olst

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit5
10 Baan Hengelo

Kennen de klant, deskundig, service en klantgericht

2 juli 2020

Sander uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
8 Baan Hengelo

Fijn bedrijf met deskundige mensen

1 juli 2020

Ronny Kolner uit Saasveld

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Oldenzaal

afspraak is afspraak.

1 juli 2020

Rob uit Kip

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Alles wordt gelijk geregeld en opgepakt op de juiste manier

1 juli 2020

Hans Slot Roelofs wegenbouw uit Den Ham

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

...

30 juni 2020

A. Meulenkamp uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Onderhoud/aanpassingen conform afspraak en top geregeld.

30 juni 2020

Jurgen uit Brevink

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Het team staat altijd klaar om je op een deskundige, klantvriendelijke oplossingsgerichte wijze te helpen.

26 juni 2020

Franck uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een auto, eerlijke en uitgebreide informatie van de verkoper. De auto konden we al snel ophalen en was uiterst schoon gepoetst. Blinkend! Fijne communicatie via de app. Zeer enthousiast personeel met kennis van auto's. Al met al een fijne ervaring met Baan Rijssen!

26 juni 2020

Brenda uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Goed service alles netjes geregeld.

10 juni 2020

Frank Koopmam uit ENSCHEDE

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

alles volgens planning verlopen

10 juni 2020

Harry Assink uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

De auto werd keurig voor een beurt thuis opgehaald en weer gebracht. Een fijne service, zodat ik niet uren op het industrieterrein door hoefde te brengen.

10 juni 2020

J.C.R. Ponsen uit Losser

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Super snel en netjes geholpen

10 juni 2020

Marcel uit Overdinkel

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
9 Baan Hengelo

zeer goed

10 juni 2020

Ahmed Shokir uit Nunspeet

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

zeer goede ervaringen en gekwalificeerd personeel

10 juni 2020

Robert uit Heino

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Klantvriendelijk, correct en deskundig.

12 mei 2020

Ron uit Almen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Reparatie naar tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke klant bediening en goede bedrijfsservice.

5 mei 2020

Engelbert uit Bentelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Hengelo

Goed maar stuur nu een factuur conform aanbieding in dit geval 299 euro en niet 308 dat komt echt beter over

5 mei 2020

Scholten van agteren uit enschede

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Oldenzaal

goed

5 mei 2020

Clemens Hartman uit weerselo

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Je wordt nog behandeld als een klant en niet als een nummer

5 mei 2020

C. uit Lelystad

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Hengelo

Alles prima verlopen, van ontvangst tot afscheid. 1 vreemde ervaring een aantal dagen na de digitale betaling. Plots verschijnt een melding in Safari op mijn iPad, dat de betaling niet goed gegaan is. Of ik even op de link wil klikken om de betaling opnieuw te doen. Dit alles in gebrekkig Nederlands. Onprettig!

4 mei 2020

Hans uit Hengelo

  • service10
  • prijs/kwaliteit7
6 Baan Hengelo

Ook heb ik gevraagd om de navigatiesystemen van de sprinters te updaten maar dat kan zo niet dat moeten we zelf doen omdat dit betaald moet worden! dit zal ongetwijfeld niet aan Baan liggen , maar ik vind het zeeeeeeeer arrogant van het merk met de ster

22 april 2020

Robert Zwienenberg uit MARKELO

  • service3
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit6
7 Baan Hengelo

Door coronamaatregelen was de wachttijd minder aangenaam

21 april 2020

Paul uit Enschede

  • service7
  • deskundigheid7
10 Baan Rijssen

De ontvangst is prima, ruimte om te wachten tijdens het vervangen van de winterbanden is prettig. Keurig en de koffie staat klaar.

21 april 2020

Anja van Ee uit Holten

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Rijssen

goed en zeer deskundige werkplaatspersoneel

21 april 2020

Jos Tutert uit Raalte

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

Vlotte service met mooi koffie

21 april 2020

Willem uit Almelo

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Baan Twente weet wat ik wel/niet wil en is daar altijd heel transparant over. Mocht er een keer iets fout gaan (ook auto's blijven 'mensenwerk') dan is dat na een kort signaal aan hen altijd zeer snel verholpen tot volle tevredenheid. En ja, voor Mercedes-Benz geldt: 'das Beste oder Nichts'; samengevat heeft Baan Twente zich deze lijfspreuk helemaal eigen gemaakt in de werkwijze van haar medewerkers, en in de service naar haar klanten toe. Proficiat, en ga zo door!

21 april 2020

W. uit Tijhuis

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Uitstekend.

20 april 2020

G uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
8 Baan Hengelo

Uitvoering van het werk uitstekend Aanbieding van de factuur slecht.

16 april 2020

Jan uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Hengelo

Prima service auto . 's. Morgens gehaald en 's. Avonds weer netjes afgeleverd en alles veilig ivm corona zeer tevreden.

14 april 2020

Klaas Folkerts. uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Meteen op afgesproken tijdstip geholpen. Alles goed geregeld volgens Corona voorschriften.

14 april 2020

Riet Krabbenbos uit Markelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Oldenzaal

Zeer snel, goed en vakkundig geholpen.

30 maart 2020

Gerardus uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

prima

25 maart 2020

Annelinda uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Hengelo

Ik kon wachten in de showroom met een bakje koffie terwijl de auto direct zijn kleine beurt kreeg

25 maart 2020

Herbert uit Harbrinkhoek

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Oldenzaal

Altijd kijken naar oplossingen en niet naar onmogelijkheden

25 maart 2020

Edwin Happe uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Mijn ervaring: perfect. Storing werd heel goed opgepakt. Conroleren, diagnose stellen, navragen of er nog garantie was. Storing verholpen en Ik kon weer snel op weg.

25 maart 2020

Dinand uit Enter

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Deze week een gebruikte E-coupe gekocht bij Baan en mijn C Coupe ingeruild. Ik moest vanuit Zuid-Limburg aan komen rijden maar dit zal niet de laatste keer zijn. Verkoper Arthur is jong maar zeer kundig en aangenaam on de omgang . Auto werd binnen een week met beurt en trekhaak monteren afgeleverd. Chapeau.... Menig oudere collega hier in Zuid Limburg kan zich daar een voorbeeld aannemen. Ik kan deze garage aan iedere mercedes liefhebber aen aankomend liefhebber aanbevelen. TOP.....

21 maart 2020

Erik Salden uit Elsloo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Zowel voor grote als kleine reparaties/onderhoud kan je er altijd snel terecht. Allemaal zijn ze even vriendelijk en behulpzaam. Als er al een keer iets niet geheel naar tevredenheid verloopt lossen ze dat in overleg netjes op. Geweldige service!

19 maart 2020

Michelle uit GOOR

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Aardig personeel, vriendelijk, goede service, punctueel

17 maart 2020

Theo uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Snelle afspraak en netjes geholpen

17 maart 2020

Frans uit Losser

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Inplannen wanneer het ons schikt. Als taxibeseijf kunnen wij het voertuig niet altijd missen.

14 maart 2020

Martin uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Baan Hengelo

Service en afhandeling is prima

11 maart 2020

Martijn Westerik uit HENGELO OV

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit6
8 Baan Hengelo

prima

11 maart 2020

Raymond uit Oldenzaal

  • service8
  • deskundigheid8
7 Baan Hengelo

Service en onderhoud is goed, erg prettig het halen en brengen van onze trucks door jullie.

4 maart 2020

Arjan ter Beek uit Enschede

  • service9
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit5
9 Baan Hengelo

Professioneel en werd goed ingelicht over alles belangrijke zaken

3 maart 2020

Loubna Acar uit Amsterdam

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Snel en corect

2 maart 2020

J.Morsink uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Snelle en klantvriendelijke service

2 maart 2020

Erik uit Blaricum

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

onderhoud lijkt mij goed uitgevoerd. Wel heb ik, tot nu toe, vergeefs geprobeerd om een nieuwe factuur gevraagd met o.a. een andere tenaamstelling zoals ik die vooraf heb gevraagd

2 maart 2020

Witz uit Deventer

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Hengelo

je krijgt uistekende service, super goed advies. het brengen en halen van de auto kan binnen ruime openingstijden, dit vergemakkelijkt de mobiliteit van de klant. echt een bedrijf om aan te raden.

26 februari 2020

Henk uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
8 Baan Hengelo

Zoals t hoort. Ze wisten van mijn afspraak. Werd goed te woord gestaan. Gereed volgens afspraak. Op bijrijdersstoel lag netjes de keuringspapieren en overzicht uitgevoerde werkzaamheden.

25 februari 2020

Rick uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
9 Baan Hengelo

het was een zeer vieze auto die nu weer zeer toonbaar is.

25 februari 2020

marc uit Enschede

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Goed geregeld en goed resultaat

25 februari 2020

Monique uit Borne

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit4
8 Baan Rijssen

Bij een beurt wordt meestal wel iets ontdekt wat vervangen moet worden. Voor mijn gevoel zijn de onderdelen erg duur. Vandaar de kop "Goed, maar niet goedkoop". Door de goede servicebeurten loopt de CLK na 12 jaar nog als een zonnetje.

20 februari 2020

Marinus uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Vriendelijke ontvangst. Goede informatie en een correcte afhandeling.

18 februari 2020

Theo uit Tilligte

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Rijssen

Goede Service en klantgerichtheid. Relatief korte wachttijd, lekkere koffie en uitleg over de verrichte werkzaamheden.

7 februari 2020

Linda uit Den Ham

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

Ze hebben goed naar mijn situatie gekeken en op basis daarvan gehandeld. Goede en duidelijke adviezen.

5 februari 2020

Florian uit Hengelo

  • service9
  • deskundigheid8
10 Baan Rijssen

Vriendelijk personeel, prima leenauto. En ze hebben de auto van binnen en buiten schoongemaakt. Enige puntje van kritiek is, dat er geen bon in de auto lag van wat ze allemaal hebben gedaan.

5 februari 2020

Willem Jan uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

gewoon zoals het hoort, geen klacht

5 februari 2020

Jadi uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Top

5 februari 2020

Andre uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

d

29 januari 2020

Jan uit Hengelo

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Zaterdag 4 januari hebben wij onze VW Golf ingeruild voor een prachtige Mercedes CLA. Geholpen door een zeer vriendelijke en vlotte verkoper Hans Jansen. Na een aantal proefritten gemaakt te hebben toch besloten om de Mercedes te kopen en wij zijn er zeer blij mee!! We moesten er een eindje voor rijden maar komen hier zeker terug voor de servicebeurten en wie weet ooit een volgende mooie Mercedes!!

29 januari 2020

A Kruise uit Emmen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Baan Hengelo

Goed

28 januari 2020

Wim uit Bornerbroek

  • service9
  • deskundigheid9
5 Baan Hengelo

Afspraak gemaakt via site planner. Kennelijk onopgemerkt door medewerkster bij Baan, welke mij ca een week voor mijn onderhoud belde. Heb haar er opmerkzaam op gemaakt dat ik reeds een afspraak ingepland heb. Na enig gezoek werd dat door haar bevestigd. Bij brengen van de auto voor het geplande onderhoud kon mijn afspraak, ook na zeeeeeeeer lang zoeken, niet gevonden worden. Ik heb er op gestaan dat er onderhoud gepleegd zou worden omdat ik niet van plan was om door een fout bij Baan ik twee maal van Overdinkel naar Hengelo zou moeten rijden. Het onderhoud werd (in zeer korte tijd) uitgevoerd en hierover heb ik geen opmerkingen (was er niet bij). Echter op de bij mijn afspraak gemaakte opmerking om ook even naar her koppelings-gedrag te kijken werd totaal niet ingegaan.

28 januari 2020

J.H. de Haan uit Overdinkel

  • service6
7 Baan Hengelo

Afspraak is afspraak

27 januari 2020

Hans Slot uit Den Ham

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Top

27 januari 2020

Sicco uit Roodeschool

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Hengelo

SERVICE in grote letters!

27 januari 2020

N.L.M. uit Wervershoof

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

Word adequate geholpen

27 januari 2020

Bert uit Doetinchem

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

Altijd correct behandeld.

27 januari 2020

Jan uit Olst

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Hengelo

afdeling bedrijfswagens, goede en snelle service.

23 januari 2020

Herald uit Deurningen

  • service9
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Oldenzaal

mijn bus stond nog in de werkplaats, maar ik had de rekening al op de mail. dit vind ik wel een minpuntje, voor de rest tevreden hoor

21 januari 2020

Gerald uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Rijssen

klantvriendelijk en zeer bekwaam personeel

21 januari 2020

Jos Tutert uit Raalte

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
1 Baan Hengelo

Afdeling werkplaats is perfect. Afdeling verkoop, zeer slecht. Wederom voor de 3e keer op rij. Niet nakomen van de afspraak omtrent levering nieuwe lease auto. Toezeggen van een datum, die bij naderonderzoek op een andere vestiging van Mercedes Benz totaal niet realistisch is.

15 januari 2020

Rudolf uit Hengelo

  • service7
  • deskundigheid7
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Rijssen

Direct en goed geholpen, voorzien van een lekker kopje koffie en de beurt was binnen de tijd klaar!

15 januari 2020

Stef uit Markelo- Nederland

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
8 Baan Rijssen

goed goed goed

15 januari 2020

Jan Eising uit DEVENTER

  • service9
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit9
8 Baan Hengelo

Auto tweedehands gekocht. Bij aflevering bleek een afgesproken reparatie niet te zijn uitgevoerd. Werd direct hersteld. Bij thuiskomst bleek bestuurders-hoofdsteun niet te verstellen en bleek klepje tbv sleepoog voorzijde te ontbreken. In overleg mag dit hersteld worden door ASV Veghel. Al met al werd/wordt eea opgelost doch auto had bij aflevering geheel in orde moeten zijn.

14 januari 2020

Marnic uit Heeswijk-Dinther

  • service8
  • prijs/kwaliteit8
4 Baan Hengelo

tot 2 keer toe teveel olie op het blok gegooid sensoren achter nog steeds problemen mee etc

14 januari 2020

m westendorp uit hengelo

  • service6
  • deskundigheid4
  • prijs/kwaliteit3
10 Baan Oldenzaal

Wordt altijd vriendelijk geholpen, zowel door balie medewerkers als service monteurs.

14 januari 2020

Rob de Mnnink uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Oldenzaal

Als goed

14 januari 2020

Ren kip uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
9 Baan Rijssen

Er wordt goed naar je geluisterd , en de dingen worden perfect opgelost.

14 januari 2020

Herman uit Enter

  • service10
  • deskundigheid9
3 Baan Hengelo

Een foutmelding uitlezen 77! In Duitsland 28. Back-up accu 240. In Duitsland 130! Ik ga in het vervolg naar Duitsland.

13 januari 2020

Erik uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit1
4 Baan Rijssen

matig slechte communicatie en afhandeling

12 januari 2020

Rob uit Otte

  • service4
  • deskundigheid4
1 Baan Oldenzaal

Ik heb vorig jaar Oktober een auto gekocht. Er zat een grote gat in de dashboard. Ze zouden dit gaan regelen mits ik de review zou gaan verwijderen. Dit heb ik gedaan. Maar deze oplichters zijn hun afspraak niet nagekomen. Dus dit zijn oplichters. Dit zijn zogenaamd merkdealers.

9 januari 2020

Bram uit Amsterdam

  • service1
  • deskundigheid2
  • prijs/kwaliteit1
10 Baan Hengelo

Prima geholpen door de verkoper

7 januari 2020

Hans uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Hengelo

direkt geholpen en deskundig

7 januari 2020

Jan Morsink uit enschede

  • service9
  • deskundigheid10
10 Baan Hengelo

Ik ben zeer tevreden over de service. Tijdens het wachten kreeg ik kantoorruimte aangeboden om te kunnen werken.

7 januari 2020

Carlo ter Ellen uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit7
6 Baan Hengelo

Prima en netjes te woord gestaan. Ik had twee opmerkingen over de rekening na de servicebeurt A. De leenauto stond op de rekening en was vooraf afgesproken dat ik deze gratis kreeg, dit is netjes gecorrigeerd met een nieuwe rekening. De andere opmerking was, dat beloofd was in de uitnodiging dat er kosteloos een update van het navigatiesysteem uitgevoerd zou worden. Deze update is niet uitgevoerd. Ik heb mijn ongenoegen daarover laten blijken en er zou contact met mij worden opgenomen voor een afspraak. Dit is niet gebeurt.

6 januari 2020

Gha de heer uit Enschede

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Hengelo

een mooie Mercedes GLC aangeschaft, bij de verkoop goed geadviseerd door Dhr Hans Jansen. ook de aflevering en uitleg verliep goed. Ook werd ik na enkele dagen gebeld of alles goed verlopen was. Fijn als klant dat je ook gewaardeerd wordt.

18 december 2019

Paul uit Almere

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Zeer nette ontvangst zeer vak bekwame monteurs en een nette afhandeling

17 december 2019

Jan uit Rijssen

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Hengelo

Mijn ervaring met Baan omschrijf ik als zeer positief,

15 december 2019

Peter uit Ochtrup

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

snel

7 december 2019

Jos Deperink uit Almelo

  • service8
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Hengelo

Na enkele communicatiestoornissen, is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen, In al die jaren was dit de eerste keer dat er wat storingen op de lijn waren. Maar super opgelost! met zelfs een mooie bos bloemen waarvoor mijn dank!

4 december 2019

maydana chargois uit almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
9 Baan Rijssen

Viel mij tegen dat het ontbrekende onderdeel niet te krijgen was, terwijl ik op internet er verschillende vond, echter veel te duur voor gebruikt, maar uiteindelijk in Zwitserland gevonden voor een kwart van de genoemde prijs van 400 euro. Vond ik zwak, heeft mij enige tijd gekost, maar het heeft genoeg opgeleverd, kan enkel weer terug naar een MB-dealer.

4 december 2019

Peter uit Winkel

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
1 Baan Rijssen

Na meerdere gevaarlijke verkeerssituaties(de auto viel stil op de snelweg), als gevolg van een storing had ik op meer begrip/inlevingsvermogen gerekend. Echter ben ik inmiddels voor de 3e maal weggestuurd met een auto die 'waarschijnlijk' gerepareerd is volgens Mercedes Baan. Er wordt totaal niet meegedacht in deze voor mij zeer angstige kwestie. Ik ging er vanuit met een Mercedes A klasse van ruim 40.000 toch wel veilig de weg op te kunnen, helaas blijkt dit niet het geval.

4 december 2019

Romy uit Rijssen

  • service1
  • deskundigheid1
  • prijs/kwaliteit1
10 Baan Hengelo

Staan altijd voor de klant klaar en niks is teveel

3 december 2019

Peter van der Li uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Hengelo

Correct in afspraken, snelle service! En in noodgevallen direct bereid om mee te denken. Wij zijn zeer tevreden over Baan (bedrijfsautos).

3 december 2019

H.G.A. Geelen uit Deurningen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Hengelo

Mn. de bereidheid om mij zo veel mogelijk te helpen vind ik zeer plezierig.

3 december 2019

Astrid uit Nijland

  • service10
  • deskundigheid8
10 Baan Hengelo

Fijn en deskundig bedrijf waar klantvriendelijkheid en goede service voorop staan.

3 december 2019

Nicol uit Enschede

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Geen bijzonderheden. Fijn geholpen

3 december 2019

Nancy Belshof uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
7 Baan Rijssen

Banden wisselen ,kopje koffie, nieuwe showroom gezien, ik vond het wel gezellig

26 november 2019

Meinders uit RIjssen

  • service8
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
10 Baan Rijssen

Geen klachten.

25 november 2019

Erwin uit Hammers

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Goed geholpen zomerbanden netjes schoongemaakt voordat ik ze meekreeg naar huis.

25 november 2019

F.Meijer uit Rijssen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit8
10 Baan Rijssen

Garantie geval koplamp vervangen

19 november 2019

Jan Nijland uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid10
10 Baan Oldenzaal

Altijd bereikbaar, welkom en snel geholpen. Top.

18 november 2019

Robin Huisken uit Oldenzaal

  • service10
  • deskundigheid10
9 Baan Rijssen

Goede service, vriendelijk. Er wordt je koffie aangeboden.

14 november 2019

Willem uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit7
10 Baan Rijssen

afspraak is afspraak

13 november 2019

John uit Almelo

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Het was nu niet anders dan ander, gewoon weer tevreden

13 november 2019

olav schiller uit RAALTE

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit9
10 Baan Rijssen

Perfect, niks aan toe te voegen!

13 november 2019

Clemens uit Enter

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Eigenlijk puur toevallig liepen we tegen een hele mooie GLC aan en na een proef en een aantal contact te hebben gehad, hebben we deze GLC gekocht. Het contact met Gert Jan Baan verliep zeer prettig en relaxed. Ook na levering zijn afspraken die niet zo duidelijk op papier waren gekomen toch goed nagekomen. Dit mede dankzij de andere (ook zeer vriendelijke) medewerkers.

13 november 2019

Rene uit Nijverdal

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
10 Baan Rijssen

Top

8 november 2019

Bert uit Holten

  • service10
  • deskundigheid10
8 Baan Rijssen

goed maar niet goedkoop

29 oktober 2019

H uit rijssen

  • service7
  • deskundigheid8
  • prijs/kwaliteit5
10 Baan Rijssen

Top

28 oktober 2019

Barry uit Amersfoort

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Mijn ervaring is prima vandaar dat wij onze nieuwe auto ook weer bij u hebben gekocht, ondanks dat we 150 km ver wonen. Het is alleen jammer dat we nu steeds wat problemen hebben met de auto, zowel groot als klein, tot nog toe is dat keurig opgelost.

28 oktober 2019

Nelleke uit Zwaagdijk-oost

  • service10
5 Baan Rijssen

Zo'n uurtarief maakt dat de klant ook extreem hoge eisen mag stellen. De toekomst zal in mijn geval moeten uitwijzen of Baan c.q. Mercedes dit waar gaat maken. Dat het navigatie systeem via updates betaald moet worden is een slecht voorteken. De eerste 16000 km hebben al ruim 750 euro aan service onderhoud gekost, voor mij een record waar geen van mijn vorige auto's aan kan tippen. Onder het kopje "Aanbevelen" wil ik eigenlijk nog niets invullen, maar omdat het niet anders kan vul ik vooralsnog nee in.

21 oktober 2019

Johan uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Na melding werd mijn auto snel weg gesleept en kon hem de volgende dag al terug halen

8 oktober 2019

Heikens uit Hellendoorn

  • service10
  • deskundigheid10
10 Baan Rijssen

Vriendelijkheid is een integraal onderdeel van kwaliteit en voor mij erg belangrijk. Bij u is dat uitstekend geregeld.

18 september 2019

Jesse uit Apeldoorn

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

gewoon goed

11 september 2019

Jan uit Rijssen

  • service9
  • deskundigheid9
  • prijs/kwaliteit10
9 Baan Rijssen

Als je een goed gevoel blijft houden bij een dienstverlenend bedrijf waarom zou je dan switchen.

11 september 2019

Henk Beelaard uit Spijkenisse

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit6
9 Baan Rijssen

Ben direct geholpen door de werkplaats medewerker

7 september 2019

W.A.J. uit Holten

  • service9
  • deskundigheid9
10 Baan Rijssen

Vakkundig geholpen, geweldige service.

2 september 2019

H. uit Haaksbergen

  • service10
  • deskundigheid10
  • prijs/kwaliteit10
8 Baan Rijssen

Zeer coulant.

2 september 2019

Jhj uit Olst

  • service8
  • deskundigheid8
9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 juli 2019

Ramzy Elmashtooly uit Noordwijkerhout

8 Baan Rijssen

Ik geef een hoog cijfer voor service.Maar.... ik was in de garage met de mededeling dat mijn airco niet werkte terwijl ik enige maande geleden een reparatie heb laten uitvoeren aan het systeem ( o.a. een nieuwe pomp laten inzetten) en nu krijg ik te horen dat er geen vervangende leiding is te monteren ( mercedes ML 320) onder deel is niet leverbaar. Dit klinkt ongeloofwaardig.Ik overweeg in Duitsland een second opinie te vragen bij een mercedes dealer.Is min service inschatting van een 8 te hoog? met vr. gr. D.de Rover Ik heb het bericht van het niet kunnen leveren van een onderdeel vernomen bij mijn dealer in Rijssen

3 juli 2019

.D. de Rover uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 juli 2019

Robert Koenjer uit Heino

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 juni 2019

Andr Fahner uit Holten

6 Baan Rijssen

twijfelachtig

24 juni 2019

wim bruggink uit rijssen

10 Baan Rijssen

Top bedrijf.

14 juni 2019

Edwin Post uit Vriezenveen

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Mark ter Laak uit Hengelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

12 juni 2019

Rob Peters uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Prettigge mensen met verstand van zaken die hun afspraken nakomen Kom hier met plezier terug Al 10 jaar lang

28 mei 2019

Paul Van haren uit Bemmel

9 Baan Rijssen

afspraak voor onderhoud. Keurige ontvangst. Op afgesproken tijd stond de auto klaar. Gewoon prima geregeld.

28 mei 2019

Rob Bentsink uit Almelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 mei 2019

Hans Kelderman uit Lierderholthuis

9 Baan Rijssen

klantvriendelijk, meedenkend met de klant.

14 mei 2019

Annemarie Baan uit Rijssen

10 Baan Rijssen

wagen voor de eerste keer apk , is al 4 jaar in onderhoud bij baan, altijd netjes en goed behandeld, super service

8 mei 2019

Erik Voortman uit Rijssen

9 Baan Rijssen

Goed bedrijf

7 mei 2019

G.A. Haverslag uit Holten

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 mei 2019

Erwin Hammers uit Wierden

2 Baan Rijssen

mooie CLA 250 gekocht , helaas na een bezoek van mijn vrouw is niet het gehele lijstje wat wij gemaakt hadden afgewerkt . Na een 2 tal weken ben ikzelf met mijn vrouw terug gegaan en toen is er zga niks gedaan enz enz de laatste keer is er 1 schokbreker van een te koop staande auto afgehaald en onder die van ons gemonteerd ( achter rechts) ikzelf heb de schokbreker die onder onze auto vandaan kwam ingedrukt en hoorde het kraken wat veroorzaakt werd door het gele foam aanslag rubber . Jammer dat ik als klant dit moet laten zien en horen aan 3 monteurs , Ook de beide achterbanden waren gecupt !! dit was onzin volgens de man van de werkplaats receptie er zit nog ruim 6 mm profiel op. Voordat ik hier naar binnen ben gegaan heb ik deze auto en banden laten controleren bij de Mercedes in Doetinchem en bij een bandenboer beide zeggen hetzelfde. In rijssen speciaal gestopt bij de Kwik Fit en deze heeft een offerte gemaakt met daarop de bevinden en nog blijft Baan twente zeggen dat het netjes is . Het is echt geen gehoor met rijden wat een lawaai . Nu na een flink gesprek en boos worden zijn er 2 nieuwe michelins onder gekomen waar ik dus 100 euro voor heb betaald !! Over mijn gereden kilometers 5 a 6 keer a 85 km heen en 85 km terug heb ik een kwart tank vergoeding gehad . Baan twente misschien word het een tijd voor een opfris cursus voor de werkplaats enz en geen verbouwing v d zaak . Ik heb gevraagt voor een gesprek met de grote directeur helaas niets op gehoord vandaar dat ik het hier plaats ik ben wel goed maar niet GEK

1 mei 2019

Marc uit sHeerenberg

10 Baan Rijssen

UItstekende afhandeling en communicatie. Signaaltje een dag voorafgaand per SMS, ideaal.

29 april 2019

Willy Bijen uit Almelo

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

29 april 2019

Frans Van Item uit Hoofddorp

10 Baan Rijssen

Prima

29 april 2019

anoniem uit

10 Baan Rijssen

fantastisch geholpen, flexibel op zaterdagochtend

29 april 2019

Sonja Markink uit Veessen

10 Baan Rijssen

zeer klantvriendelijk en altijd vinden ze een oplossing voor problemen. Ik heb veel gedoe met mijn auto (veel garantiewerk) en wordt telkens keurig opgelost.

16 april 2019

John Groll uit Holten

9 Baan Rijssen

Zeer goede ervaringen met de vakkundige en vriendelijke medewerkers

16 april 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Prima echter vanmorgen liep de auto in het begin op 5 cilinders. Na 10 minuten stationair draaien ging hij weer op 6 cilinders rijden. We moeten deze week 4500 kilometer rijden dus geen tijd om ernaar te laten kijken. We hopen dat het goed gaat en niet weer gebeurd.

8 april 2019

Rudy van de Ven uit Enter

9 Baan Rijssen

Prettig contact tijdens procedure aanschaf auto bij Baan. Contact met werkplaats voor aflevering prima. De naam van Brian locatie Rijssen mag hierbij genoemd worden in positieve zin.

8 april 2019

Gerrit Odink uit Enschede

7 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

8 april 2019

Ruben Meinders uit rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

7 april 2019

Berend Baan uit Wierden

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

31 maart 2019

anoniem uit

8 Baan Rijssen

Nog geen ervaring. Baan Hengelo bracht de auto voor een beurt ivm aanschaf van de B200 bij jullie. Hij is netjes onderhouden en ben tevreden. Ben dus niet zelf bij jullie geweest.

26 maart 2019

Rob Ebbink uit Hengelo

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 maart 2019

H. van Voorthuijsen uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

anoniem uit

9 Baan Rijssen

We hebben een vrachtwagen ingeruild voor nieuwe actros. Prima geregeld

25 maart 2019

Freek Ten Brinke uit Enter

10 Baan Rijssen

Heel goed. Professioneel maar ook sympathiek. Staan altijd voor je klaar. Vriendelijk en accuraat.

25 maart 2019

johan Diepeveen uit Enter

9 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 maart 2019

Willem Feenstra uit almelo

10 Baan Rijssen

Techniek

25 maart 2019

Hans Graven uit Utrecht

7 Baan Rijssen

Gewoon goed ! Eerste Afspraak is mooi verlopen !

15 maart 2019

Teunes van Kolthoorn. uit Rijssen

8 Baan Rijssen

Goed

12 maart 2019

Rob Schaik, van uit Almelo

10 Baan Rijssen

Top Dealer. Beste Mercedes Benz dealer van Nederland. Hier ben je ten allertijde klant en wordt altijd naar de klant geluisterd met eigen inlevingsvermogen in hun vaste klanten.

12 maart 2019

Robert van der Wel uit Zoetermeer

8 Baan Rijssen

Goede ervaringen, snel en deskundig antwoord op vragen. Alleen de afwikkeling van de schade blijft nu op zich wachten.

6 maart 2019

Willem Jan ter Hoek uit Arnhem

10 Baan Rijssen

Zeer prettige ontvangst, persoonlijke benadering, aandacht voor details. Een rondje lopen door de \"oldtimer\" showroom op de bovenste etage is een heerlijke tijdsbesteding. Nog steeds blij dat ik mijn eerste Mercedes bij Martijn Esman heb gekocht.

5 maart 2019

Luc Britstra uit ARNHEM

6 Baan Rijssen

Service wat prima, auto was na de onderhoudsbeurt zelfs van binnen schoongemaakt. Wel vond ik de totaalprijs tegenvallen bij een grote beurt (B-code). Ik ging ervan dat ik met 399 euro klaar zou zijn als ik de MB website mocht geloven. Vervolgens bij het inleveren van de sleutels hoorde ik dat er 4x bougies en een luchtfilter er extra bij zouden komen en ik uiteindelijk 780 euro moest betalen. Ik kwam dus voor een verrassing te staan en dat viel me tegen. MB Baan is verder een prima bedrijf en ik ben netjes geholpen, alleen de prijzen vind ik vrij fors en niet vooraf juist gecommuniceerd. Ik ga de volgende keer verder kijken of het elders goedkoper kan.

5 maart 2019

Reinald Voortman uit Rijssen

10 Baan Rijssen

Super goed bedrijf en erg vriendelijk

5 maart 2019

John Hoekstra uit Bovenkarspel

10 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

5 maart 2019

DAJ Poortman uit Zuna(Wierden)

9 Baan Rijssen

Tot nu toe goede ervaringen. Onderhoudsbeurt (Service B1) kon snel, binnen 1 week, ingepland worden. Men neemt de tijd voor mij bij vragen. Ik krijg goede uitleg over de werkzaamheden. Positief over beschikbaarheid en comfort van de leenauto. Bij het weer ophalen van mijn auto, is deze grondig gewassen en gestofzuigd, top! Nog wel een vraag: Is het klantexemplaar Checklist Mercedes-Benz Onderhoudssysteem komen te vervallen? Ik heb 2 exemplaren van onderhoudsbeurten van 19-06-2015 en 24-03-2017, daarna niet meer. Ik vind dit wel een handig overzicht van uitgevoerde werkzaamheden aan en aandachtspunten van de auto.

27 februari 2019

Marcel uit Zwolle

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 februari 2019

Ingrid Lansink uit Reutum

3 Baan Oldenzaal

Leuk bedrijf, maar volgens mij niet veel kennis van laadkleppen, zijn er zeer vaak mee geweest. Zou het beter vinden om doorverwezen te worden naar een specialist.

19 februari 2019

Wim uit

8 Baan Rijssen

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

19 februari 2019

HARRY MONDEEL uit rijssen

10 Baan Oldenzaal

Uitstekend

22 januari 2019

Peter Belderink uit Oldenzaal

9 Baan Oldenzaal

Tot op heden perfect. Afspraken worden nagekomen.

8 januari 2019

Jos Broekhuis uit Gildehaus

8 Baan Oldenzaal

Goed en deskundigen geholpen maar wel heel prijzig. Klant voor mij klaagde ook over de hoogte van de nota.

26 november 2018

anoniem uit

3 Baan Oldenzaal

Afspraken worden nagekomen, moeten wel heel vaak terugkomen met dezelfde laadklep om deze goed te krijgen. Vraag mij dan ook af of er genoeg expertise hiervoor is of dat wij met laadkleppen beter naar een ander bedrijf kunnen gaan.

15 september 2018

wim uit

9 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 augustus 2018

Ren Kip uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Top!

24 juli 2018

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Prima, bijna nooit een klacht en als er wat wordt direct geholpen.

23 juli 2018

Peter Belderink uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 april 2018

Robin Huisken uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 april 2018

Ron Snijders uit Oldenzaal

6 Baan Oldenzaal

Op zich goed, alleen het probleem waar we voor kwamen is niet opgelost

9 april 2018

Jan Steggink uit Oldenzaal

9 Baan Oldenzaal

Goed

8 januari 2018

Jeroen Albers uit Denekamp

10 Baan Oldenzaal

Professioneel en accuraat

15 november 2017

Rick Hellegers uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

ZEER GOED

7 november 2017

Henk Bosch uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

prima contact , geen problemen.

30 juli 2017

Edwin Happe uit Bedum

9 Baan Oldenzaal

Zeer goed, correct snel en netjes.

26 juli 2017

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 juli 2017

Rob Abbenhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Super. Goede sevicies. Vriendelijk,behulpzaam en meedenkend personeel

12 juni 2017

A H Gokce uit Losser

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 april 2017

Ren Kip uit Oldenzaal

5 Baan Oldenzaal

slecht

18 januari 2017

joost savonije uit enschede

6 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 januari 2017

Jasper Moekotte uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Prima, word altijd vriendelijk geholpen.

19 december 2016

Jeroen Albers uit Denekamp

9 Baan Oldenzaal

Flexibel, prettig omgang, kortom een bedrijf waar je naar toe blijft gaan.

22 november 2016

Peter Belderink uit Oldenzaal

8 Baan Oldenzaal

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 november 2016

Ton Sas uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

TOP SERVICE

31 oktober 2016

Henk Bosch uit Losser

10 Baan Oldenzaal

Ons ervaring met baan Oldenzaal is uitstekend. Geweldige service en Personeel is uitmunted.. Fijn om zo\'n Mercedes dealer in de buurt te hebben Met vriendelijke groet Holland Motorsport

27 september 2016

Afram Gokce uit Losser

9 Baan Oldenzaal

Altijd snelle service & goede opvolging

20 september 2016

Bastian Nijhuis uit Oldenzaal

10 Baan Oldenzaal

Beste werkplaats ter wereld!!!

6 september 2016

Dieter Zetsche uit Mnchen

9 Baan Oldenzaal

Ze willen graag helpen.

18 mei 2016

Ben uit

Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart